eventuele leuke boerderij campings voor vw weekend

Gestart door maika, augustus 12, 2008, 10:43:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

vind ik ook,roggel het maar ik ben voor

is er al een lijst voor wie wel en niet komt en misschien ? :#

marcel.s

al in gevult denk ik maar dat was voor dat hij online was. is dat goed gegaan?

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

Didi

Ik ben altijd te vinden om gezellig een weekend over vouwwagen te babbelen. Echter voor dat ik beslis of ik mee kan gaan, zou ik een datum (of data) wel willen weten. De weekenden beginnen zich al te vullen....Hierbij vind ik locatie ondergeschikt; zet kinderen bij elkaar en dan volgt daar vanzelf spel......
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

panevino

Ik moest nog een antwoordje geven hier .. maar ik zie nu dat ik me alleen maar VOLLEDIG bij Didi hoef aan te sluiten voor een volledig antwoord.
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Alex

Citaat van: Didi op februari 15, 2009, 09:27:29 PM
Ik ben altijd te vinden om gezellig een weekend over vouwwagen te babbelen. Echter voor dat ik beslis of ik mee kan gaan, zou ik een datum (of data) wel willen weten. De weekenden beginnen zich al te vullen....Hierbij vind ik locatie ondergeschikt; zet kinderen bij elkaar en dan volgt daar vanzelf spel......
Er word hard aan gewerkt.