Laatste Klapweekend georganiseerd door Sandra en Wilma

Gestart door sannie75, mei 15, 2023, 12:03:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Ja,  dat is het 3e weekend van september  :J

muis

Citaat van: Roadwarrior op mei 16, 2023, 09:30:10 PM
Het was in het begin al hectisch, laat staan nu  bedankt voor de leuke herinneringen en vriendschappen. Mss in de toekomst nog eens een pre-voorjaars napraat weekend onder de grootste luifel van de ROADMASTER. Greetzz   Mr.Roadmaster
Dank, helden van het eerste uur :#  WW lijkt me heel gezellig om een keer herinneringen op te halen  :J :J

sannie75

Het is ons laatste voorjaarsklapweekeinde wat betreft organisatie,  het hoeft niet direct de laatste te zijn.

@Mr Roadmaster  dat lijkt me heel gezellig, mag miss BBQ dan ook mee  :P :#

Hemertje

Citaat van: sannie75 op mei 16, 2023, 10:12:32 PM
Het is ons laatste voorjaarsklapweekeinde wat betreft organisatie,  het hoeft niet direct de laatste te zijn.

Hopelijk willen andere leden de organisatie overnemen!  WW

Aardbei

Ohja  ::)
Laten we daar meer op focussen idd.

Sept is voor ons druk met kamperen haha: eerst t Camp-let weekend en daarna met een vriendin samen. Ik ga kijken of t haalbaar is voor ons
2020 > Camp-let GLX 1984
2023 > Camp-let Passion 2023
2025 > Holtkamper Kyte 2025

Roadwarrior

uiteraard mag Miss BBQ mee, wie anders zorgt er voor de bbq.

Roadwarrior

Citaat van: muis op mei 16, 2023, 10:09:45 PM
Dank, helden van het eerste uur :#  WW lijkt me heel gezellig om een keer herinneringen op te halen  :J :J
voor de herinneringen hebben we wel meer nodig dan 'een weekend.  Dat wordt agenda's checken.

muis

Nirak

We zijn een tijdje uit de lucht geweest en zie nu dit bericht. Begrijpelijk dat jullie stoppen, dank voor al jullie inzet, waarvan wij 3x ( als ik het goed heb) van de partij zijn geweest. We gaan kijken of we het najaarsweekend kunnen  aansluiten.
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.