advies 2 persoonsvouwwagen

Gestart door yep123, april 21, 2024, 05:16:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

yep123

Ik ben heel benieuwd, maar denk dat beide karren voor datgene waar wij het voor willen gebruiken prima zijn. Op zich mooi om.te. vergelijken een slaap je in de breedte en de ander in de lengte. Waar ik goed op ga letten is de degelijkheid mbt stangen en doek.

nadine40

Citaat van: yep123 op april 22, 2024, 09:21:42 AMMorgen gaan we naar Vouwwagencenrum Noordbergum de Raclet en de Alpenkreuzer bekijken, dat wordt een leuk uitje. Beide wagens worden even "vastgehouden" voor ons.

Superfijne winkel! Heb erg goed en eerlijk advies gehad toen ik op zoek was naar een andere vouwwagen.

poldertoerist

Adventure Awaits

yep123

Wat een leuke zaak en ontvangst. We hebben de Waterfront gekocht

Alex

En zo kan het lopen.
Veel klap plezier toegewenst.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

OhPeeCee

Mooie keuze. Ook deze zal elke camping opsieren   Mooie kampeer dagen:)267]:)3]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

poldertoerist

Hele mooie wagen!  Goede keuze denk ik.  Veel plezier ermee!
Adventure Awaits

yep123

We waren er snel uit, toch 4 jaar jonger dan de Raclet, en scheelde weinig qua prijs. Voor een vouwwagen van 2022 met garantie en beurt vind ik de prijs die wij betaald hebben erg ok, zal niet niet veel goedkoper uit zijn geweest op.MP. En de kennismaking met Jan was natuurlijk al een feest op zich

FrankAndrea

Wow, goede keuze. :J Van harte gefeliciteerd met jullie wagen en we wensen jullie heel veel kampeerplezier.

Jer81

Citaat van: yep123 op april 23, 2024, 07:43:30 PM
We waren er snel uit, toch 4 jaar jonger dan de Raclet, en scheelde weinig qua prijs. Voor een vouwwagen van 2022 met garantie en beurt vind ik de prijs die wij betaald hebben erg ok, zal niet niet veel goedkoper uit zijn geweest op.MP. En de kennismaking met Jan was natuurlijk al een feest op zich
Heel mooi die Waterfront. Heel veel plezier ermee maar dat zal zeker goed komen denk ik. Lijkt mij een heerlijk licht en makkelijk op te zetten vouwwagen.

Jon

Goede keuze! Mooie klapper, veel plezier ermee...
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.