Eerste keer klapperen met de Aart kok RL

Gestart door Stefan206, mei 07, 2024, 10:17:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stefan206

Eerste keer opzetten. Valt toch altijd weer tegen. Het gemak en vanzelf sprekendheid waarmee je de oude opzet is nog ver zoek. Maar goed hij staat. Morgen maar eens een foto maken ter beoordeling!
Maar wat een ritsen zitten er op die tent. Dat is effe zoeken en pielen om ze er goed in te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk

Alex

Dat is bij elke wagen.
Al doende leert men.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

LarsNL

Alex

Net een Holtkamper dus.
Ik kom ritsen tegen waarvan ik denk waarom???
Totdat ik de tent voor een reparatie eraf moest halen en er achter kwam waarvoor ze er dus zaten.
En toe was ik er maar wat blij mee.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Stefan206

Uiteindelijk viel het ook wel mee, het is even puzzelen. Maar je komt er wel snel achter waar welke voor bedoeld is. Dat xl bed is echt XL, ik kan er twee vrouwen bij nemen, wat een ruimte! Maar wat natuurlijk nog veel belangrijker is, dat het goed ligt. En dat doet het gelukkig.

CEO

Twee vrouwen erbij klinkt leuk, maar dat ge je nooit redden met de bagage :O
If you choose not to decide, you still have made a choice!

KlapJoeri

Citaat van: CEO op mei 08, 2024, 09:47:20 AM
Twee vrouwen erbij klinkt leuk, maar dat ge je nooit redden met de bagage :O

Laat staan de emotionele bagage  :H
The cold never bothered me anyway.....

Hemertje

Citaat van: Stefan206 op mei 08, 2024, 09:00:23 AM
Uiteindelijk viell het ook wel mee, het is even puzzelen, maar je komt er wel snel achter waar welke voor bedoeld is. Dat xl bed is echt XL, ik kan er twee vrouwen bij nemen, wat een ruimte! Maar wat natuurlijk nog veel belangrijker is, dat het goed ligt. En dat doet het gelukkig.

Met 2 vrouwen erbij ligt dat best goed toch?  :H

Stefan206

Tnx ik heb even met jullie input, het een en ander overwogen. Het blijft er toch maar 1 vrouw :)23]

Hemertje

Stefan206

Nee dat niet, maar onze zoon (10 jaar) heeft wel tussen ons ingeslapen.
Gaat meer dan prima, echt ruimte zat.

Hemertje

Citaat van: Stefan206 op mei 09, 2024, 12:13:59 PM
Nee dat niet, maar onze zoon (10 jaar) heeft wel tussen ons ingeslapen.
Gaat meer dan prima, echt ruimte zat.

Kan ook genieten zijn!
Veel kampeerplezier

Stefan206

Voor de eerste keer, duurt gevoelsmatig altijd lang, maar dat mag ook ik heb alletijd en het is zeker geen wedstrijd.
Wat ik de volgende keer anders zou willen, is dat de boog van de voortent iets hoger komt te staan. De poten van de boog staan te dicht bij de wagentent lijkt mij, waardoor hij te laag staat. Slapen gaat goed en lekker, we hebben alleen het idee dat alle vogels zich s'ochtends heeel vroeg bij onze tent zitten fluiten.