Slapen

Gestart door FrankAndrea, augustus 30, 2023, 05:47:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

FrankAndrea

Er zijn al meerdere berichten over toppers op het matras. Hopelijk komt de onze gauw en kunnen we nog een weekend testen. Laten jullie de topper op het matras tijdens de winterstop?

CEO

Wij laten alles in de wagen, wel altijd meer dan goed gelucht zodat er geen vocht achterblijft.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Hemertje

Ja

Maar let op of je ook met de topper erop voldoende ruimte hebt om dicht te kunnen klappen / invouwen

FrankAndrea

Okay  duidelijk. Dat drogen snap ik. Tussen topper en matras kan zich ook vocht ophopen. Hoogte móet okay zijn.  ::)Bedankt.

FrankAndrea

Toch maar even een update over het slapen in onze Waterfront. De topper is prima, maar ook wij kregen last van het naar elkaar toe rollen. Frank heeft een simpele constructie gemaakt met een balkje.

Jon

Mooie oplossing. Wij vonden (en vinden) het nog steeds fijn om naar elkaar toe te rollen :P .
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

PM_Zambezi

Dat is een oude Yonex hoes  :)

FrankAndrea

Citaat van: PM_Zambezi op juni 05, 2025, 01:15:22 PMDat is een oude Yonex hoes  :)
:> Dat klopt. Scherpe blik!Ik zat in mijn vorige leven op badminton. Die dingen slijten niet.