Te koop: vintage vouwwagen Scout Routier

Gestart door greet444, juni 22, 2025, 05:42:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

greet444

Ook op marktplaats: https://www.marktplaats.nl/v/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m2279363310-vintage-vouwwagen-scout-router?correlationId=d3e06361-a529-4646-b483-2fcf97123a44

Onze oude Scout Routier gaat in de verkoop. 6 persoons model, met nieuwe (nou ja, destijds nieuw gekochte) binnententjes boven en onder de klappen. Op het frame staat 1985.
Is qua opzetten compleet, het doek is op 1 plek gerepareerd (daar waar die lussen van het doek vastzitten aan de palen in het midden. Heeft een disselbak. Is waterdicht (ondanks dat ik dat elk jaar weer spannend vind, gaat altijd goed).
Bandjes paar jaar geleden vernieuwd.
Er zit geen tafeltje bij. En die witte/grijze luifel die erbij zit is aan het eind van z'n leven. Die moet je vervangen door een andere/betere luifel.

Maar hou er rekening mee, het is echt een oudje. Ik denk dat je er nog jaren met plezier mee kan kamperen, maar het is geen fancy nieuw snel dingetje meer.

Ophalen of bekijken in Leiden. Graag dan even via Marktplaats een berichtje (dan hoef ik hier niet m'n mobiel te plaatsen). Richtprijs 100 euro (of zoveel lager, met als bodem 30 euro want dat zijn de kosten van het plaatsen op marktplaats).

Mvg, Henk