Kies je camping voor het klapweekend 2010

Gestart door Alex, november 14, 2009, 11:37:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel.s

panevino

Ik heb niet gestemd, omdat ik niet op voorhand weet of wij kunnen. Daarbij heb ik ook niet echt een enorme voorkeur. Kortom, aan mij heb je niets...
;)
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Citaat van: PaneVino op december 08, 2009, 07:40:48 PM
Ik heb niet gestemd, omdat ik niet op voorhand weet of wij kunnen. Daarbij heb ik ook niet echt een enorme voorkeur. Kortom, aan mij heb je niets...
;)
Geeft niet zolang jullie maar komen.
Heb er speciaal wat voor in huis gehaald :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Ouderwets openbaar omkopen.... HEERLIJK!

Het zal er wel op uitdraaien dat minimaal 2 van ons komen :)

Richard

Citaat van: marcel.s op december 08, 2009, 07:46:47 PM
W:;D ;D ;D

Heb je de foto gezien met al die lege flessen!!!!! dat was nog maar het topje van de ijsberg...hier gaar Alex echt niet aan beginnen dat kost kapitalen W: W: W: bier bier bier

panevino

Inderdaad. Dan gaat dat topic "Wat kost het forum" er ineens HEEEEEEEL anders uitzien. Diep diep diep en intens ROOD.
>:(

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

kick  :# :# :#

Hoe lang nog stemmen ivm met boeken ??? ::)

Alex

Niet lang meer.
We weten toch wel wat het worden zal.

screech

Als ze niet zo raar doen met de prijzen, en een mooie korting geven.... dan wel ja.  :)