Trigano Chantilly kantelen?

Gestart door mauricenl, februari 04, 2010, 10:03:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

mauricenl

Hallo,

Wij hebben onlangs een Trigano Chantilly van 1994 gekocht, we hebben nu al zin in de vakantie  ;)

Nu is onze vraag, kun je deze vouwwagen op zijn kant leggen om ruimte te besparen? Ik heb op marktplaats wel een aantal zogehete kantelbeugels te koop zien staan, maar niet één die nadrukkelijk voor ons type vouwwagen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Joan en Maurice

Alex

Ik zou wel de beugels kiezen die voor het merk gemaakt zijn.
Maar over het algemeen is de ruimte winst niet zo erg groot ook iets om even rekening mee te houden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

meeder

Was het niet Roadmaster die maar gestopt zijn met kantelbeugels omdat de vouwwagens op de kant nagenoeg net zoveel ruimte innamen als gewoon op de wielen?
Je wint misschien wel iets als je de wielen er ook afhaalt.

marcel.s

idd, hij is toch al snel een meter hoog,dus hooguit een halfe meter winst :)

ik zeg een stalling zoeken is toch beter .

bubbles

Misschien is de vouwwagen dan maar iets minder breed als ie op z'n kant staat, maar voor mij zorgt het ervoor dat ik de vouwwagen achter het huis kan krijgen. Op z'n wielen gaat dat nl. op een paar cm's na niet.

Annemieke

Wij hebben op zolder nog kantelbeugels liggen van onze chantilly uit '93. Nog nooit gebruikt, maar heb je eventueel belang hierbij??