Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: rommel markt  (gelezen 4043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcel.s

  • Gast
rommel markt
« Gepost op: januari 17, 2010, 01:36:15 pm »

zo, ff een ideetje.

ik heb nog het 1 en ander aan servies , dat neem ik mee naar het voorjaars weekend 2010.

mocht er nou iemand zijn die ook wat te koop heeft, en je heb er ruimte voor ,neem dit dan lekker mee, dan leggen we dat bij elkaar tijdens het weekend, en dan heb je een leuke voorjaars rommelmarkt.

maak hier onder een lijst van wat je hebt, en mee neemt.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2010, 01:36:37 pm »

- plastick camping servies.
Gelogd

GilianChantal

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2010, 05:03:03 pm »

- plastick camping servies.
- vouwwagen (Jametic)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.434
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:rommel markt
« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2010, 05:24:28 pm »

- plastick camping servies.
- vouwwagen (Jametic)
- Fluitketel.



Kom je die vouwwagen opzetten op het klapweekend?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2010, 05:48:42 pm »

 plastick camping servies.
- vouwwagen (Jametic)
- Fluitketel.
 -Een wasmachine voor op de camping  klein en handzaam.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2010, 08:15:07 pm door MR.ROADMASTER »
Gelogd

GilianChantal

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #5 Gepost op: januari 17, 2010, 06:37:31 pm »

@Alex, tuurlijk... die nieuwe eigenaar (mits iemand intresse heeft) mag em dan afbreken en meenemen  :# :O
Gelogd

Bsb2010

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #6 Gepost op: april 17, 2010, 08:20:21 pm »

Ben ik nou zo overgeorganiseerd dat ik juist wil proberen VOOR het klapweekend volledig "ingericht" te zijn, dus al dat soort dingen juist al bij me wil hebben in plaats van er op te gokken dat de mede-klappers precies datgene meenemen waarnaar ik nog op zoek was :?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.434
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:rommel markt
« Reactie #7 Gepost op: april 17, 2010, 11:42:36 pm »

Voor een weekendje heb je niet zoveel nodig en anders kun je die wel even lenen van een buur. :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:rommel markt
« Reactie #8 Gepost op: april 17, 2010, 11:44:38 pm »

gewoon naast Roadmaster gaan staan kan je het gelijk in je wagen laten staan als je het toch over neemt  :J :J
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #9 Gepost op: april 18, 2010, 11:39:49 am »


- plastic camping servies.
- vouwwagen (Jametic)
- Fluitketel.
- Een wasmachine voor op de camping  klein en handzaam

Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #10 Gepost op: april 18, 2010, 11:41:41 am »

Ben ik nou zo overgeorganiseerd dat ik juist wil proberen VOOR het klapweekend volledig "ingericht" te zijn, dus al dat soort dingen juist al bij me wil hebben in plaats van er op te gokken dat de mede-klappers precies datgene meenemen waarnaar ik nog op zoek was :?
neem gewoon alleen de basis mee, voor ieder 1 setje servies.
en voor de rest niet zoveel, je heb alleen kook gerei en servies nodig, voor simpele dingen.
 I:
Gelogd

Bsb2010

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #11 Gepost op: april 19, 2010, 12:52:43 pm »

neem gewoon alleen de basis mee, voor ieder 1 setje servies.
en voor de rest niet zoveel, je heb alleen kook gerei en servies nodig, voor simpele dingen.
 I:
Hihihihi, heb zo ondertussen op marktplaats al het een en ander bij elkaar gescharreld en toch ook maar ff de dichtsbijzijnde campingshop bezocht, kan wel merken dat ik een STACARAVAN gewend ben ;) Als ik zo voorzichtig aan het kijken ben wat er allemaal mee zal gaan (en dan heb ik het nog niet over speelgoed of proviand enz) begin ik steeds meer bewondering te krijgen voor de mensen die op dit forum roepen dat ze zo gruwelijk veel kwijt kunnen in hun vw. Kan liggen aan het type vw dat ik heb aangeschaft, maarre.... ik vind de bergruimte zeeer beperkt, heb overigens een enorme auto waar gelukkig nog e.a.a. ingepropt kan, maar begin bijna het gevoel te krijgen dat ik bovenop de vw met spanbanden straks nog de stoeltjes en tafel e.d. zal moeten gaan plaatsen om een beetje te kunnen "leven", want, na het opbergen van grondzeil, tenttapijt, voortent e.d. vind ik het bakkie al behoorlijk gevuld :N en gewoon doorproppen met risico gescheurde zeilen of tentdoeken niet zo slim vrees  ik :(
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #12 Gepost op: mei 08, 2010, 10:55:43 am »

iemand nog iets te koop of te geef?
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:rommel markt
« Reactie #13 Gepost op: mei 08, 2010, 11:16:24 am »

Hihihihi, heb zo ondertussen op marktplaats al het een en ander bij elkaar gescharreld en toch ook maar ff de dichtsbijzijnde campingshop bezocht, kan wel merken dat ik een STACARAVAN gewend ben ;) Als ik zo voorzichtig aan het kijken ben wat er allemaal mee zal gaan (en dan heb ik het nog niet over speelgoed of proviand enz) begin ik steeds meer bewondering te krijgen voor de mensen die op dit forum roepen dat ze zo gruwelijk veel kwijt kunnen in hun vw. Kan liggen aan het type vw dat ik heb aangeschaft, maarre.... ik vind de bergruimte zeeer beperkt, heb overigens een enorme auto waar gelukkig nog e.a.a. ingepropt kan, maar begin bijna het gevoel te krijgen dat ik bovenop de vw met spanbanden straks nog de stoeltjes en tafel e.d. zal moeten gaan plaatsen om een beetje te kunnen "leven", want, na het opbergen van grondzeil, tenttapijt, voortent e.d. vind ik het bakkie al behoorlijk gevuld :N en gewoon doorproppen met risico gescheurde zeilen of tentdoeken niet zo slim vrees  ik :(

Als wij komende woensdag aankomen op het veld in Braamt....dan moet je maar ff komen kijken...(zal wel ergens rond17.00 -18.00 uur worden....) hoe wij ingepakt hebben...neem het fototoestel dan maar mee
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:rommel markt
« Reactie #14 Gepost op: mei 08, 2010, 11:23:38 am »

Ik heb hier nog staan :

- 3 pits gasfornuis uitklapbaar tot geel/rood meubeltje met 1 bergplank a 30,-

- campinggaz party grill met extra pannekoek-plaat a 30,-
http://www.campingaz.com/p-23123-party-grill174-carry-bag.aspx


en over 1 maand ook nog (hoop ik)

- 3 pits kooktoestel met thermobeveiliging a 50,-
niet rvs, maar wel als http://www.kampeerartikelen-online.nl/gaskomfoor-3pits-beveiligd-p-1085.html?cPath=23_57

- alu kookmeubeltje in opbergzak
http://www.kampeerartikelen-online.nl/basecamp-campingkeuken-p-1203.html?cPath=3_49
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal