kampeerduim

Gestart door Marinajl, oktober 03, 2010, 08:07:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marinajl

Bij het doorspitten van oude KCK's kwam ik de kampeerduim tegen. Ooit van gehoord? Lijkt me super handig, ik krijg die palletjes van de stokken nooit indeduwd.  ::) De nieuwe modellen hebben een ander systeem om de stokken te spannen, maar voorlopopig kan ik deze nog gebruiken. Ook bedrukt verkrijgbaar, misschien iets voor de vwclub, met logo?
Voor informatie: www.kampeerduim.nl

marcel.s

die heb ik laatst nog in de campinglife zien staan, leuk idee. :)

marcel.s

en zo weer een idee,die ontwikkeld is in wat leuks/nuttigs  :J

Henk CC

Ik gebruik deze al een jaar of 3. Ooit eens gekocht op een van de ANWB kampeerdagen. Ze zijn inderdaad heel erg makkelijk.
Henk

Alex

En wie ermee gaat naar het kampeerweekend 2011 krijgt er 1 van de club cadeau.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Marinajl

He! Ik vind het superleuk dat mijn idee werkelijkheid is geworden :J. Jammer dat ik niet mee kan met het kampeerweekend.
Kan ik hier meteen even melden dat ik dit forum heel erg leuk vind, je zou bijna van een verslaving kunnen spreken: elke dag even kijken of er nog iets leuks gemeld is. Ik heb tot nu toe al 1 dag en 30 minuten van mijn leven op dit forum gezeten, maar niet achter elkaar hoor :W.

Richard

dan heb je nog ff tegaan
mijn status is: 29 dagen, 12 uren en 43 minuten ::)

muis

Citaat van: Marinajl op oktober 23, 2010, 02:14:28 PM
He! Ik vind het superleuk dat mijn idee werkelijkheid is geworden :J. Jammer dat ik niet mee kan met het kampeerweekend.
Kan ik hier meteen even melden dat ik dit forum heel erg leuk vind, je zou bijna van een verslaving kunnen spreken: elke dag even kijken of er nog iets leuks gemeld is. Ik heb tot nu toe al 1 dag en 30 minuten van mijn leven op dit forum gezeten, maar niet achter elkaar hoor :W.
Het is een goede tip gebleken, super :J  Het lijkt mij een handige oplossing tegen zere duimen

Misschien kun je een dagje langskomen op het klapweekend.  

marcel.s

ik zal hem ook gebruiken, volgens mij heb ik er 2 met zo'n drukkertje  :H

screech

Citaat van: Marinajl op oktober 23, 2010, 02:14:28 PM

Nou, hou je brievenbus dan maar in de gaten. Ik zal er je eentje opsturen, als dank voor de tip.  :J