Zijwand laten maken voor luifel jametic 2009

Gestart door Dirk willem, mei 28, 2011, 12:55:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dirk willem

Ik heb een zijwand laten maken voor de luifel in mijn jametic 2009. Heeft iemand dat al een eerder gedaan en hoe is dat bevallen?. Tevens erg benieuwd hoe de luifel daarna is gaan staan. Ik vond het voorheen een erg slappe hap, verwacht omdat er van af de tent nu 2 extra stangen lopen dat hij wat steviger staat. Iemand ervaring mee.

Ook heb ik wieltjes laten zetten onder de keuken, mijn vrouw vond dat ding niet meer te tillen en nee zo zwaar is hij niet. Tip van 1 van de andere forum gebruikers om tuinslang om de handvatten te gaan doen ga ik ook zeker uit proberen.

Lien

Ik vond die keuken ook niet meer te tillen. Eén van de redenen dat we een andere vw hebben gekocht. Geen ervaring met zijwand voor de luifel. Toen die tijd wel eens aan gedacht om dit eventueel te laten maken maar nooit gedaan omdat we de luifel ook vrij ondiep vonden en het voordeel er niet zo van zagen. Als we toch buiten wilden zitten en uit de wind dan rolde we het voorstuk omhoog. Maar het lijkt me zeker steviger staan. Heb je er ook een raam in?