camping cheque

Gestart door timmw, september 15, 2011, 01:30:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

timmw

Hoi

Heeft hier al iemand ervaning met Camping Cheque? Is dit gemakkelijk in gebruik? Werken jullie met de papieren cheques of met de kaart. Wat vinden jullie van de campings die erin staan?

groetjes

Wendy

Richard

Als ik die cheque's moet gebruiken dan voel ik me beperkt in mijn keuze... :?
Dus ik wil me niet binden aan een organisatie...en al geld vooruitbetalen..stel dat ze failliet gaan weg geld, weg vakantie.. :I

Gulpje

Ik heb ze gebruikt. OP zich prima campings. Nadeel is wel het opladen van de kaart. Als je teveel oplaad ben je verplicht om alleen naar de campingcheques campings te gaan. Alhoewel ze twee jaar geldig zijn, de losse cheques en de silvercard (die hadden wij) Opladen ter plaatse kan ook, maar dat vond ik niet goedkoop afgezien van de telefoonkosten in het buitenland.
Ik geef de voorkeur aan de acsi card.  Betaal je een keer ca 10 euro voor het boekje en verder betaal je op de camping. No cure, no pay. En acsi heeft ook nog goedkopere campings en meer aanbod.

Klepklap

Maar als je in het najaar nog een weekend weg wilt en je moet die pas nog aanschaffen, dan is dat die 14 euro nogwat toch veel geld en dan is de camping niet meer zo goedkoop. Dan is een campingcheque voordeliger. Je kiest dan natuurlijk wel voor de grotere campings. Bij de boerencampings kun je voor dat geld ook zonder pas of cheque terecht.

timmw

Het is inderdaad de bedoeling dat we buiten het hoog seizoen gaan! Vind het leuk dat je naar grote campings kan gaan voor een lagere prijs.