(Instructieboekje)Alpenkreuzer Prestige

Gestart door Alex, februari 15, 2009, 11:15:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Je moet ingelogd zijn om ze te kunnen downloaden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Lutgerink

Citaat van: muis op juni 11, 2012, 07:29:58 PM
Hallo,

Ik zag dat je folders had geplaatst in het topic, "welke AK is het" Zou je deze ook in http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/board,139.0.html willen zetten? Elke folder mag  een eigen topic. Ben zo bang dat ze anders verdwijnen en je ziet hoeveel behoefte er is aan dit soort materiaal. De opzet instructie mag ook in dat gedeelte. Super bedankt namens alle leden met een AK (en alle liefhebbers die het leuk vinden om folders te kijken :O :# )

Groet
Wilma (muis)

Bij deze zoals gevraagd in het juiste topic.
Veel plezier met het gebruik van het boekje!
Op vakantie in DE Parade :-)

pallo

Hallo  hier met  Willem wij hebben  een groot probleem met de vouwwagen  de tent was erg smerig dus hebben wij hem uit gewassen  wel moesten er diverse stangen los gemaakt worden er er ook uit gehaald worden  is er misschien iemand die weet hoe de stangen weer aan elkaar moeten en welke door de tent heen lopen!

ps ik heb overal op internet gezocht maar kan geen tekening vinden!

vriendelijke groetje,s

willem  verstuurd  11 07 2014    22.00 uur

Kien

Tent gewassen??? Komt dat goed????? Kan je helaas niet helpen...

Drikusniet

In de handleiding in deze post staat die tekening! Wellicht dat je die nog niet zag omdat je eerst nog een posting moest doen :-)
Overigens ga ik ervan uit dat je gewassen hebt met alleen water, want zeep is de grootste vijand van de waterdichtheid van elke tent.