Ervaringen opzetten AK Parade model 2000

Gestart door Michielvandaalen, februari 17, 2012, 10:02:16 AM

Vorige topic - Volgende topic

Michielvandaalen

Hallo allemaal,

Onlangs hebben wij een vouwwagen gekocht met een beetje achterstallig werk en schade. Dit is allemaal redelijk te repareren maar ik ben toch heel benieuwd of de kar ons gaat bevallen. We hebben wel eens gekampeerd maar nog nooit in een vouwwagen. :? 
Ik ben zeer benieuwd naar ervaringen van anderen en tips om rekening mee te houden tijdens het opzetten of tijdens het verblijf op de camping.

Ben ook benieuwd naar de benodigheden die het verblijf makkelijker en comfortabeler maken. KK

Graag jullie reactie en meningen.

Groeten Michiel

Boes

ik heb zelf een alpenkreuzer parade.
mijn tip voor het goed op zetten van de vouwwagen is om eerst de bak goed p te zetten met de rits dicht en afspannen.
daarna pas het frame voor de voor tent er aan zetten.
anders heb je kans dat je de deuren niet dicht krijgt.

veel plezier met je vouwwagen!

jsteijn

ben het eens met Boes, eerst de bak goed in orde maken. Waterpas zetten, uitkleppen, weer pas zetten. openklappen, ritsen dicht, afspannen en dan pas de voortent eraan.

Dingen die het verblijf aangenamer maken zijn voor iedereen anders.
Voor ons is het een skottelbraai, een tarp voor schaduw, een tenttapijtje en .... niet onbelangrijk.... HELE goede slaapzakken.
Al een aantal malen elders gepost, maar het blijft mijn stokpaardje.
We hebben het 2 maal echt koud gehad snachts en ik verzeker je.... dat is PRUT (ook voor je relatie  :# )
Wij hebben slaapzakken met een iso waarde tot comfort -2

Verder is elders op dit forum een lange lijst met kampeerbenodigheden die eigenlijk gewoon noodzaak zijn.
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,3957.0.html

Veel plezier met opknappen en de voorpret.