welk tenttapijt prijs/kwaliteit?

Gestart door faba, februari 27, 2012, 11:05:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mieke

Weet er nog iemand een adresje waar je beige waterdicht PVC grondzeil kan kopen van 3 op 5 meter. Ik vind ze alleen nog maar zwart  ::)

nikkel1964

Citaat van: Mieke op mei 07, 2012, 12:44:10 PM
Weet er nog iemand een adresje waar je beige waterdicht PVC grondzeil kan kopen van 3 op 5 meter. Ik vind ze alleen nog maar zwart  ::)

Je zou eens contact met Esvo kunnen opnemen, die leveren beige PVC grondzeil. Je zult alleen even de maat moeten navragen (zelf stellen ze dat ze alles precies op maat maken). Ik krijg alleen wel de indruk dat beige er ook daar uit gaat?

http://www.esvocampingshop.com/nl/tentdoek/bisonyl-vrachtwagenzeil-zeildoek-dekzeil.html

Stori

Mieke, heb je hier al eens geprobeerd?
www.antonsen.be in Antwerpen. Ik heb er goeie ervaringen mee ivm zwembadafdekking, maar ze maken echt alle zeilen op maat.  Bel ze eens.

Mieke

@Niels P.: Beige gaat er daar idd ook uit.. Heb al contact gehad.
@Stori: Ik ga eens bellen, merci voor de tip :K. Had al contact met Roelandt maar daar hebben ze alleen pvc zeil van 500 of 650 gram en dat is wel degelijk maar een beetje te zwaar.

Om het gewicht van het zeil te bepalen ben ik dan met volgende berekening juist? 500grams doek is dus 5OO gram per m?. Als ik 15 m? nodig heb kom ik op een gewicht van iets meer dan 7 kg.

Dammetje

Citaat van: Angel op maart 27, 2012, 07:52:23 AM
Ik weet niet of de wit echt zo duur is qua tenttapijt. Ik ben op zoek naar een CEE (Neopreen) kabel van 30 meter en een frans verloopstekker en die vind ik nergens goedkoper dan bij de wit. Pas ook een aantal haringen gekocht en die waren ook niet duurder dan ergens anders, maar nogmaals ik weet niet hoe het zit met tenttapijt.

Ken je misschien iemand die kan kopen bij een elektrogroothandel?  Of kun je daar zelf misschien terrecht? Dit kan behoorlijk schelen en je krijgt profi kwaliteit.