jametic 2003 luifel

Gestart door Silver, september 11, 2012, 09:44:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Silver

Wij hebben een jametic 2003 gekocht, nu zitten wij met het opzetten van de luifel met een probleem. heeft er iemand een foto van welke buizen er voor gebruikt worden.
Moeten er in het midden van de luifel ook een stok naar de grond geplaatst worden?

Alberik

Ik heb er geen foto van maar er komt wel een stok te staan in het midden aan de kant van de voortent naast de deur.

Alex

Citaat van: Alberik op september 11, 2012, 09:49:58 PM
Ik heb er geen foto van maar er komt wel een stok te staan in het midden aan de kant van de voortent naast de deur.
Bij mijn 2005 versie wel in ieder geval.
Maar misschien de 2003 niet. :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Silver

En er zijn 2 stokken met een bocht erin die komen als ik het goed heb dan aan de voorkant van de luifel??
Weet iemand hoe ik die dan bevestig aan elkaar, of ik mis een onderdeel van de luifel.

Alex

Klopt die hebben stokken naar boven toe en een soort dak vormen.
Dan komt er nog een stok die daar vanaf naar de vouwwagen lopen.

Hoop dat je het begrijpt. :?

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Lien

Ik heb hier ergens al een foto geplaatst met aanwijzing waar welke stok moet. Zoek even onder jamet en luifel.

Yella

Zit er tussen de instructie aanwijzingen niet ergens een schema van de luifel? Er staan er aardig wat op het forum. Zoek in Jamet en op de instructies. waarschijnlijk is van een ander type vergelijkbaar. Onze Jametic heeft een Adventure luifel, die is niet vergelijkbaar.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Trouwens zoals je ziet op de foto ik gebruik de stok die bij de deur naar beneden gaat niet.

Silver

Citaat van: Lien op september 12, 2012, 08:48:34 AM
Ik heb hier ergens al een foto geplaatst met aanwijzing waar welke stok moet. Zoek even onder jamet en luifel.

Ja ik heb de foto gevonden, Ik ben er nu wel achter dat wij het korte nokstokje zoals op de foto missen.
Zou deze nog ergens los te krijgen zijn??

Yella

De meeste kampeerboeren hebben achter nog wel stokken liggen. Wie weet ook nog degene die je zoekt. Eerst een paar Jamet dealers proberen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Silver

Citaat van: jellejawa op september 12, 2012, 12:40:09 PM
De meeste kampeerboeren hebben achter nog wel stokken liggen. Wie weet ook nog degene die je zoekt. Eerst een paar Jamet dealers proberen.

Ik zal nog eens even een paar dealers proberen. Dank voor de hulp allen.