disselbak?

Gestart door caithy, juni 28, 2012, 09:23:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

Lutgerink

Citaat van: caithy op juli 02, 2012, 02:49:10 PM
Nou even op en neer gereden maar ik heb inmiddels een mooie disselbak (met 1 kleine beschadiging) op de kop getikt! (incl vouwwagen...)
Dus vanavond even overzetten (is dat even??) en dan deze klapper hup op internet!

En dat voor 125 euro en dan heb ik de vouwwagen nog niet verkocht......  :H :H :H

En wat voor klapper heb je zometeen te koop???
Op vakantie in DE Parade :-)

Bosje

goeie deal,
zo te zien een jamet met een verhoogd/verlengd dekzeil.

welk type is het?

caithy

Het is een trigano Oceane uit 1997, zonder de GL (dus bermkeuken).

Straks even uitklappen en bekijken, daar ben ik wel nieuwsgierig naar!

gaan

Citaat van: caithy op juli 02, 2012, 05:57:24 PM
Het is een trigano Oceane uit 1997, zonder de GL (dus bermkeuken).

Straks even uitklappen en bekijken, daar ben ik wel nieuwsgierig naar!

Als de boel heel is kun je er zelfs nog wat extra vakantiegeld uithalen  :#
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

caithy

Nou heel veel extra vakantiegeld is het niet geworden.. maar hij is verkocht voor 140 euro! hahaha Dus ik heb een gratis disselbak, opstapje, slot en gaatjesgrondzeil!  :H :H :H :H :H

Het loont ontzettend om dit via mp te doen!!

gaan

Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Ccindy

Citaat van: caithy op juli 07, 2012, 09:50:26 PM
Nou heel veel extra vakantiegeld is het niet geworden.. maar hij is verkocht voor 140 euro! hahaha Dus ik heb een gratis disselbak, opstapje, slot en gaatjesgrondzeil!  :H :H :H :H :H

Het loont ontzettend om dit via mp te doen!!

Dat is nog eens leuk zakendoen, toch?
Don't be afraid to fail, be afraid not to try