(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Citaat van: PaneVino op april 16, 2013, 11:04:39 AM
Een planning??? Oh, wacht ... je bedoelt een PROGRAMMA ... Ahaaaaaaa.

I:

Vind ik leuk  :#

Alex

Kan nog veel gebeuren natuurlijk maar t/m 03-5 ziet het er goed uit.

met 20 graden.  WW WW
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Womo

Bij het aanmeld topic zie ik dat er ook deelnemers met hun cabanon komen. Wij hebben een Cabanon gekocht, maar zijn nog leken op vouwwagengebied. We hebben al wat geoefend met uit- en inklappen. En we zouden het leuk vinden om te komen kijken 'in de praktijk'  :J Mag dat? En zo ja, Zijn jullie soms al in de week van koninginnedag in Renswoude?

Alex

Natuurlijk mag dit.
Er zijn er al een aantal eerder aanwezig.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Wij komen waarschijnlijk op 1 mei al aan op de lucht, uiteraard mag je meekijken!

Alex

Voor de zaterdag.

sannie75

Nog even een vraagje namens onze dochter van 9...wie komen er allemaal al eerder naar de lucht?

Ze is erg bang dat er geen vriendjes en vriendinnetjes zijn die 1e week  :I ::)

muis

Ard en Roan zijn er helemaal klaar voor.  Ard zegt,  Kirstin neem je ook je  zeemspullen mee dan kunnen we zwemmen

sannie75

muis

richardvels

Wij komen 4 mei al naar de camping, met onze zoon Darwin (6) en Shirlyn (4). Wij hebben intussen de plaatst doorgekregen F05 en de slagboompas ontvangen.

sannie75

Hier verder ook hoor maar de zwemspullen staan bij wijze van spreken al klaar!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er buiten onze gezinnen nog meer klapperaars al eerder komen!?

geertje68

Even expres niet in het aanmeldtopic! :P

Vorig jaar zijn we meegeweest met het voorjaarsweekend, sterker nog, we hadden een maandarrangement op Kom-es-an. We hebben het prima naar ons zin gehad, maar wel gemerkt dat we toch wel erg op onszelf zijn en dat zo'n grootschalig groepsgebeuren niet helemaal voor ons is weggelegd. Maar dat maandarrangement is ons prima bevallen. Behalve dan het toch best wel een eindje rijden was, elk weekend van het westen des lands naar de Achterhoek..

Dus, in gezamenlijk overleg, besloten om wel weer een maandarrangement te nemen maar dan op een camping wat dichterbij. En het vouwwagenweekend toch maar over te slaan....dus veel gegoogled, veel maandarrangementen en campings bekeken....en uiteindelijk gekozen voor....camping de Lucht!!! ::) ::)

Lees ik een paar weken terug dat jullie daar ook staan met zn allen  :H :H.  Dat vind ik dan stiekem toch wel weer leuk.  O0. Wij staan dan wel niet bij jullie op het veld maar op de Hoef. Van 27 april t/m 2e pinksterdag. Ik denk dat we toch wel ff een rondje komen lopen over de Fliert, een demo meepakken.....mag dat  :o??
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

muis

:H :H Dat heeft dan toch zo moeten zijn. Super leuk en jullie zijn meer dan welkom om aan te komen :J :J Wij staan er al vanaf 27e, ik kom ook zeker nog even bij jullie kijken als dat oke is ;)