Wintermeeting bij Bravo 2-2-2013 Wie gaat mee?

Gestart door muis, oktober 31, 2012, 09:15:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Alex en Bonny, kan ik jullie en de kids ook meetellen? dan ga ik ze bellen.

G ezelligAlmer

Alex

Citaat van: muis op januari 31, 2013, 07:52:55 PM
Alex en Bonny, kan ik jullie en de kids ook meetellen? dan ga ik ze bellen.

G ezelligAlmer
Ja hoor.
Anders moeten we voor het raam staan kijken hoe jullie die lekkere dingen naar binnen werken. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Had al een heel groot vermoeden maar het stond nog niet in het lijstje, vandaar. Wij vinden het veel leuker als jullie er bij aan tafel zitten hoor. Jolanda en Robin Brakel gaan ook mee. Hoe laat zal ik afspreken? 16.00 zijn we daar, 18.30 afspreken?

muis

Zag namelijk dat de keuken tot 19.30 open is.

Alex

Hmmmmmm denk je dat we het redden in 3uur?

Pfffff dan hoop ik dat de recensies niet kloppen want die moesten 1,5 uur wachten. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik heb nu een mail gestuurd, ik bel ze morgen ook nog even. reservering om 18.30 uur, (ook even overleg gehad met Jolanda (Bravo))

Frankie

Verdraaid. Zo af en toe schrik ik even om me opeens te realiseren dat het morgen al is dat ik al die vervelende mensen moet zien bij Bravo. :#

Alex

Dan heb je het niet over mij want ons heb je niet vaak gezien. :P

muis

herowebe

Frankie

Citaat van: muis op februari 01, 2013, 03:31:31 PM
En de tafels zijn ook geregeld :J :J
Ook dat nog... Samen eten. Nou, als ik ergens een hekel aan heb...  :P :# :#

Klavertjes

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard