Nu al betalend lid worden voor 2013!!!!!!!!!!

Gestart door Alex, november 09, 2012, 09:58:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Nu al betalend lid worden voor 2013!!!!!!!!!!

Nou dit kan.
Meld je je nu aan dan krijg je al de pas voor 2013 dus nog langer dan een jaar voordeel.

Voor de leden die dit jaar al lid waren en nu ook lid blijven voor 2013 doen we er een gratis sticker bij.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

John Boender

Vraag kan je gewoon het zelfde rekening nummer gebruiken voor de donatie 2013.
Aangevuld met naam en postcode, of heb je meer nodig....

mvg,
John

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op november 09, 2012, 09:58:13 PMVoor de leden die dit jaar al lid waren en nu ook lid blijven voor 2013 doen we er een gratis sticker bij.
Zojuist mijn bijdrage voor één sticker overgemaakt.  :P

Alex

Zal het in de gaten houden.
En vergeet het presentje niet voor dit jaar. :P
Die komt erg van pas.

Oja hoe het werkt.
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,3973.0.html

Blackraven

betaling is geregeld, krijg ik dan voor 2013 een pasje?

Alex

Ik verzamel altijd de aanvragen.

De betalingen van deze week zullen waarschijnlijk zondag 18-11-2012 verstuurd worden.

Frankie

Citaat van: Alex op november 11, 2012, 09:42:29 PM
Zal het in de gaten houden.
En vergeet het presentje niet voor dit jaar. :P
Die komt erg van pas.
Maar volgens mij heb ik het presentje van dit jaar al, toch?

Met de bestelling voor één sticker bedoelde ik mijn bijdrage voor komend jaar, wat mij als blijvend lid dus een sticker gaat opleveren.  :#

muis

peertjes

:k
een verlaat sintpresentje, o nee een vroeg kerstpresentje,
o ja een sigaar uit eigen doos,
de enveloppe met inhoud heeft ons eindelijk weten te vinden,
nu kan ik de wagens onderplakken en een  bier nemen
dank Alex

Jootje1710

Hoi,
Natuurlijk wil ik betalend lid blijven maar mijn bank wil ook graag weten naar welke plaats ik het geld moet overmaken. Het rekeningnummer weet ik dus al, maar de plaats niet?????
Groetjes,
Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Alex

Altijd leuk natuurlijk.
Je hebt een pb

Net of ik het al niet druk genoeg heb.;)

TallGuy212

Citaat van: Jootje1710 op december 20, 2012, 09:15:33 PM
Hoi,
Natuurlijk wil ik betalend lid blijven maar mijn bank wil ook graag weten naar welke plaats ik het geld moet overmaken. Het rekeningnummer weet ik dus al, maar de plaats niet?????
Groetjes,
Jootje

Welke bank leeft nog in het stenen tijdperk?

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)