Hoe heb je ons forum gevonden

Gestart door fish, augustus 08, 2007, 09:46:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

waiter

Mjah ik dacht dat er niet veel meer mafkikkers waren die zo van vouwwagens zouden houden, tot ik op startpagina vouwwagen intypte en hier terecht kwam.

Ener

Google. Ik zocht naar info over voruwagens, en zie daar.....

screech

Ik merk dat we weer heel veel leden hebben gekregen de afgelopen maanden, maar ik ben nou wel weer benieuwd hoe we het meest gevonden worden.

Dus, als de nieuwe leden (die hier nog niet gestemd hebben) hier aan willen geven hoe ze ons gevonden hebben, dan krijgen we (=mods) weer een beter beeld of we nog ergens onze naam kenbaar moeten gaan maken.

geertje68

Via de Yahoo-group Vouwwagen. Daar lukte het niet om mensen bij elkaar te krijgen voor een weekend, en vervolgens meldde Alex daar dat hier ook een weekend werd gehouden. Weliswaar toen niet meegegaan, maar mijn nieuwsgierigheid was gewekt!
Hier is het veel gezelliger, daar schreef ik haast niks...en nu gaan we wel mee met het najaarsweekend!
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

peter123456

via google, we hebben sinds kort een roadmaster famyli S, gekocht via internet, zo'n nieuwzeelandganger :)
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

adje

Ook via google, wij hebben dit voorjaar een Roadmaster family s gekocht. Vooraf ga je van allerlei merken wat info verzamelen en toen kwam ik hier uit.

Cees Wijnen

gezocht via Google omdat ik dol enthousiast ben geworden over klapperts.
en zoedoende uitgekomen bij de club.

martijn82

Via Google haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

muis

Johanpg

Via Google, als je maar iets zoekt over een VW kom je gelukkig hier uit.
Alpenkreuzer GT Royale achter Ford Focus 1.5 TDCi PowerShift

Goolse Klapper

Ook via Google. Als je een zoekopdracht invoert die ook maar iets met het onderwerp vouwwagen te maken heeft, komt de vouwwagenclub bijna altijd wel op de eerste pagina terecht. Het is gewoon niet te ontwijken :#

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

metalpe

Via Google/tapatalk

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few