Wat mag het zijn? - met welk drankje begint jouw vakantie?

Gestart door poldertoerist, maart 26, 2013, 09:45:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

ronijho

Pils dan. .

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Carpe Diem

Jimmymichiels

vic36shorty

Voor sas jack daniels honey whisky  voor mij jutter, nobel, rooie wijn, wodka-cola.

Theu

Allemaal tegelijk? :)848]🤢

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Wanderer200

Bier, liefst speciaalbier Weizen, blond, bruin, dubbel, trippel. Als dit niet voorhanden is dan maar pils :P

KampeerFan

meneer Marnix

Interessant en belangrijk topic  :#

Altijd om te beginnen zes koude Duvel mee van huis. Drink ze niet allemaal in 1 keer op hoor....

In Frankrijk kopen we sowieso Pouilly Fumé als deze niet te duur is. Echt een aanrader wat mij betreft.

Cees Wijnen

Nou voor mij is het natuurlijk een LPG'TJE oftewel een lekker potje Grolsch hahaha.
ik vind het is vakantie en een lekker pilsje mag dan best.

Fassie

Mij maak je erg blij met kruiden of rooibos thee al dan niet afgekoeld. Ik weet het; dit mag geen thee genoemd worden, maar het is wat het is. Als het een en ander staat dan wisseld mijn smaak nogal. Speciale bieren, rode wijn, port, sap, limonade, likeuren ik vind het allemaal op z'n tijd wel smaken. Maar wat onze gewoonte gaat worden weet ik niet, omdat we nu net twee keer met de Jamet weg zijn geweest.
Vakantie is meestal wel genieten met of zonder een alcoholische versnapering.

Maarten77

In Frankrijk is naast de cola , Orangina vaste prik. Nu zijn we in Bretagne en drinken we regelmatig een flesje cider i.p.v. wijn.

martijn82

Lekker locaal biertje of radler. Ik drink nooit alcohol behalve op vakantie

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Rumi

Vakantie begint 's morgens met het wegrijden al. Daarvoor dus eerst een bakkie koffie! ;)
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken..."

Wanderer200

Naast water/koffie/thee drink ik voor het lekker altijd een (speciaal) biertje. Meestal neem ik een paar blikjes mee zodat ik na het opzetten de dorst kan lessen. Maar het liefst drink ik een lokaal biertje zodat ik die weer aan mijn Untapd profiel kan toevoegen.

Mirri74

Normaal gewoon koffie of water, maar bij het vouwwagen weekend had een vriend whiskey mee genomen. Dat was echt wel een goed begin van een prachtige avond  :>