Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Achtertent Zambezi River Lodge of Livingstone  (gelezen 3161 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jansje53

  • Gast
Achtertent Zambezi River Lodge of Livingstone
« Gepost op: maart 30, 2013, 02:10:00 pm »

Hallo, Afgelopen week hebben we onze nieuwe ZRL opgehaald bij De Wit. :-)!! We hebben deze week vakantie, maar het is nog maar de vraag of hij uit de stalling komt. En kamperen met drie (kleine) kinderen lijkt ons ook geen goed idee met deze nachttemperaturen. Het uittesten van de vw zal dus nog even op zich laten wachten. Dan willen we proberen hoe het achtertentje bevalt en of we een binnentent missen. Ik heb gelezen dat er meer mensen op het forum zijn met een achtertent bij hun ZRL of Livingstone, maar zijn er ook mensen met een binnentent in de achtertent? Hoe bevalt dat? Wat zijn de voor- en nadelen?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Achtertent Zambezi River Lodge of Livingstone
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2013, 03:50:02 pm »

Wij hebben een Jametic met zijtent. Daarin zit ook geen binnentent. Zie het nadeel er niet echt van en het is er ook niet vochtig binnen. Wellicht als het heeft geregend. De puber interesseert het al helemaal niet. Een binnentent maakt de achtertent natuurlijk wel weer een stuk kleiner.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

DoctorLivingstone

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone Game Drive 2011
  • Klapper in opleiding
Re: Achtertent Zambezi River Lodge of Livingstone
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2013, 07:37:30 pm »

Wij hebben wel een achtertent, maar geen binnentent.
Er is door AK niet goed nagedacht over een goede bevestiging aan de buitentent.
We missen hem niet, we hebben wel een tenttapijt op de bodem liggen. Onze kinderen hebben het niet koud gehad, ook niet in het voorjaar.
Willen de kinderen er niet meer in heb je een goede bergruimte voor spullen.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Achtertent Zambezi River Lodge of Livingstone
« Reactie #3 Gepost op: maart 30, 2013, 10:43:33 pm »

Wij hebben bij onze CC een gastencabine met binnentent; Zonder die binnentent vind ik het er maar vreemd uitzien, maar dat zit 'tussen de oren' denk ik. Volgens mij zijn er ook mensen die bij de CC een pop-up-tentje in de achtertent hebben staan, maar ik weet niet of dat zou passen bij een Zambezi.
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2013, 10:45:04 pm door nunogconway »
Gelogd

Hanneke

  • Gast
Achtertent Zambezi River Lodge of Livingstone
« Reactie #4 Gepost op: april 20, 2013, 06:17:54 pm »

Ook wij hebben een achtertent zonder binnentent. We missen hem ook niet. De jongste slaapt erin en is erg warmbloedig. De oudste slaapt in een de waard tentje (ook zonder binnentent). We kamperen ook in het vroege voorjaar en dan kan het 's nachts erg koud zijn, maar een extra kruikje erbij of een fleeceslaapzakje in de slaapzak doet wonderen
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal