Tv meenemen?

Gestart door Pepsy, april 09, 2013, 01:45:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

Pepsy

Mijn vriend kan niet leven zonder tv  :), nu wilt hij een tv en schotelantenne mee nemen op verlof. Als smoes zegt hij dan als t slecht weer is....
Zou begot  niet weten waar ik die moet gaan opzetten. Zijn er nog die hun TV meenemen? :**

Frankie

Nee hoor. Onze vakantie is TV-vrij. En voor slecht weer zijn er gezelschapsspelletjes.  Je bent op vakantie tenslotte meestal in gezelschap. I:
En de boeken gaan mee. En schetsblokken en lijntjesschriften zijn DE middelen om bij slecht weer de meest geniale ideeën voor uitvoering na de vakantie in op te tekenen.  :)

Yella

Bij ons ook 3 weken tv vrij. Ik moet zeggen dat we de tv ook niet eens missen. Nemen vaak wat Dvd's mee. Maar meestal zien we er maar een paar van.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

villeke

Nee hoor, geen tv. Goed boek, dito gesprek en een spelletje af en toe. Heerlijk!

Richard

Gertjan De Meern

Nee, geen TV mee. Lekker even helemaal niets!

rvesan

Geen TV mee en ook geen laptop of iPad.
Wel goed humeur, een blok Yahtzee en boeken.

Ccindy

Nee zeg, geen tv hoor! We hebben een DVD-speler in de auto (hoofdsteun) en dat vind ik meer dan genoeg.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

papajur

Wij gaan ook altijd low tech.

Als je bovendien alleen op de camping sataliet hebt dan heb je alleen "free to air" kanalen.
(tenzij je een sateliet abonnement oid. hebt)

Dan heb je bijna geen Nederlands talige zenders.
Volgense mij alleen  ned 1,2,3 en bvn.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

RENVE

TV? Zou ik in een caravan zetten... ;)
In één klap schatrijk!

retteketed

bleh....
neen, neen, en neen.
geen haar op mijn hoofd (zijn schaars) die hier behoefte aan heeft.

lekker rustig onder de luifel met een boek of gezamelijk een spelletje.
Daarbij, zitten we vaak op  plekken zonder stroom....
Hele jaar door al die shows, reclame, schreeuwerige mensen en een hoop gedoe....
rust willen we vooral hebben, in de natuur en daar past een tv niet bij.

Spiegelbeeld

NEE, alsjeblieft niet, geen TV, laptop, tablet of andere rommel en I-net op de mobiel gaat ook uit.

Alleen, vrees ik dat over een jaar of wat dit "normaal" gaat worden. Is het niet via kinderen dan wel via de omgeving die dit soort voorzieningen gaan vragen. Thuis is omgaan met de omgeving zonder I-net al eigenlijk niet goed mogelijk meer, bijna alle instanties, leveranciers en nog veel meer zijn alleen maar bereikbaar voor info, aanvragen en dergelijke via I-net. Wie weet moet je over 15 jaar wel een "pad" via I-net aanvragen om over de peage te mogen rijden of bestel je stroom en water op de camping via I-net.
Dan is de stap naar TV op de camping eigenlijk ook al gemaakt.

CEO

Groot pluspunt van kamperen: we hebben geen TV. Nooit gemist ook.

Laptop (straks wellicht tablet) wel mee: ook om uitjes te plannen. Verder voor hen die dat willen een mp-3 speler met hoofdtelefoon en een dvd-speler. De mp-3's en de dvd speler worden alleen bij lange autoritten gebruikt (eerste reisdag, 800 km oid). Verder ligt dat vooral in de auto.

Heerlijk een paar weken zonder 'mechanische of ingeblikte' geluiden.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

villeke

Citaat van: Spiegelbeeld op april 09, 2013, 09:31:04 AM
Wie weet moet je over 15 jaar wel een "pad" via I-net aanvragen om over de peage te mogen rijden of bestel je stroom en water op de camping via I-net.
Dan is de stap naar TV op de camping eigenlijk ook al gemaakt.

Ongetwijfeld neemt de digitalisering op de camping toe, maar TV kijken blijft een keuze

Angel