Stoelen van Action

Gestart door Palafima, april 27, 2013, 07:23:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Ik ken de stoelen van de action niet maar gebruiken 2 dukdalf stoelen.
Zat ook een ander prijskaartje aan 69,- per stuk.
Heb hier geen spijt van degelijk en zitten fijn.
Wij nemen ze komend voor de 6e keer mee.
The need for the many outweigh the needs of the few

PetraL

Heeft iemand de crespo deluxe stoelen?
Ik denk dat wij die willen...

GJT

Gewoon proberen in een winkel. Wij gingen voor de al237 maar kwamen thuis met de al237 de luxe. Die gepolsterde zitting voelde beter dan de gewone. Ook het ingebouwde kussen is ideaal!

Richard

Koop vooral stoelen met poten, niet die met een beugel, die zijn minder sterk voor op een camping daar de grond vaker ongelijk is.
Heb ooit gewerkt bij een kampeerwinkel dus zag genoeg stoelen met juiste kwaliteiten, die verkeerd werden gebruikt.
De betere stoelen zijn Dukdalf en Crespo.
Ik koop persoonlijk liever Dukdalf daar van uitstekende Nederlandse makelij zijn.  :J

CenC

Citaat van: PetraL op maart 01, 2014, 01:00:49 AM
Heeft iemand de crespo deluxe stoelen?
Ik denk dat wij die willen...

Wel al jaren Crespo, maar niet de luxe. Lijken mij wel ideaal. Kijk ook even naar de dikte bij inklappen. Misschien scheelt dit veel met gewone van Crespo. Ik heb op de gewone van Crespo wel van de gepolsterde badstoffen hoes. Ideaal...

PetraL

Ik vond de kussentjes ook zaaaalig

poldertoerist

Ik heb dit jaar ook nieuwe stoelen nodig. Maar ben er nog niet uit. tot nu toe had ik altijd de stoelen van Vrijbuiter en voor de kids van die action dingen.  De action/blokker/kwantum/etc. dingen gebruiken we nu hier in de tuin af en toe maar wat ik waardeloos vind is dat je ze niet vierkant op kan klappen. er zit in der het zitgedeelte een ronde buis met als gevolg dat je ze liggend niet kunt stapelen en dat is lastig inpakken.

Overweeg nu deze:

Van Leenbakker.  zal er daar eens twee inklappen en op de grond op elkaar leggen.
Adventure Awaits

olaf

Nemen deze niet veel ruimte in beslag?
The need for the many outweigh the needs of the few

poldertoerist

tja, dat ga ik uitzoeken. op zich is ruimte niet echt een probleemhoor. ikdenk dat ik er drie achter elkaar kan leggen. En als ze dan echt plat zijn dan kan de tafel daar netjes boven of onder liggen. dat is nu steeds een beetje een probleem vanwege de boogvormige buizen onder de zitting.

Adventure Awaits

cahummel

Wij zoeken ook naar nieuwe stoelen, vorig jaar is van de stoelen die ik van mijn vader gekregen heb  (kampeert niet meer) er een stuk gegaan. Echter, voor Crespo of Lallemand hebben wij helemaal geen geld, wat is een goed en goedkoop alternatief? Die van de Action heb ik naar staan kijken en eigenlijk vond ik ze nogal flimsy.  (en zeg nu alsjeblieft niet dat zoiets er niet is, of dat het een investering is, geld dat er niet is kan ik ook niet uitgeven, we moeten al zo vaak iedere euro drie keer omdraaien voordat we hem uitgeven)

Yella

Ik was vandaag in de action, maar zie die stoelen helemaal niet meer staan in de winkel. Zelf heb ik vorig jaar 2 retour gebracht omdat ze binnen een paar dagen stuk gingen. Wel heeft de Blokker ze staan voor 19,95.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Hj

Wij zitten al voor het 3de seizoen op de action stoelen...... :)
En dat voor 12,95 p/st

Yella

Citaat van: Hj op mei 10, 2014, 06:57:09 PM
Wij zitten al voor het 3de seizoen op de action stoelen...... :)
En dat voor 12,95 p/st
Voorheen waren de zittingen van stof. Tegenwoordig kunststof en de lassen gaan snel stuk.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jari

onze action stoel gaat nu al zijn 7e kampeerjaar in
Jevipro

Hj

Wij waren even terug aan het tellen maar ik lieg, wij zitten in het 6de jaar al......time flies! Wij hebben geen stoffen zitting. Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben hoor.