Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

herowebe

Super mooi gezicht!!   :J   Wat fijn dat het een droge dag was en dat het kon doorgaan!  :#

jari

Citaat van: GJT op september 15, 2013, 04:27:43 PM
Het was een geweldige dag! Zelfs een multi-multi talent trailer trein (MMTTT) zien rijden... foto's en filmpjes volgen vast nog wel, maar er zit geloof ik pa-tent op.... :#

Hoe kan ik een mp4 hier plaatsen??
Jevipro

jari

Citaat van: spikehome op september 15, 2013, 04:48:39 PM
Krijg net melding dat het om 17.15 gaat regenen bij het doornse gat.
Nou wij wonen 2 dorpen verderop en hier is het nog droog en lekker weer hoor.
Jevipro

GJT

Mustang

hahahahahaha wilde net de foto van de ultra-gepatenteerde MMTTT plaatsen. En...... alle verlichting werkte ook echt!!!!  :>

retteketed

schitterend, jullie hebben mooi geboft met het weer!
leuk om dit te zien....

puma

Het was echt een geweldige dag!
Leuk om alle 'tips en tricks' van iedereen nu eens in het echt te zien. En lekker 'live' te kletsen over de kyte...

Bonny

Wat een leuke gezellige dag hebben we gehad .
Heel leuk om toch weer een paar clubleden live te zien en te spreken .
En wat een lekker weertje hadden we op een super plek .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

villeke

Wow! Prachtig zicht zeg. Dat was genieten kan ik mij voorstellen. Mooie plaatjes hoor.

Alex

Even mijn duit in het foto zakje doen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Swede

live life outdoors

abbes008

Groeten,

Erik

GJT

Frankie

Leuk hoor! Ik was van plan dat spektakel even te komen bekijken omdat het niet zo ver van Utrecht is, maar kon dat niet omdat 'zon' voor mij 'werk' betekent. Zijn er nog dames/heren van Holtkamper geweest voor de broodnodige klantenbinding?

Alex

Nee hier heb ik voor gezorgd. :P
Had nog leuke Holtkamper promotie spullen liggen en heb die uitgedeeld + wat Vouwwagenclub promotie natuurlijk. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden