(Openbaar)Kamperen > Italië

Tip internet Italië

<< < (4/6) > >>

EdwinMerks:
Hier zijn ze voor meer landen te krijgen:

http://www.internationalsim.nl/

Heb hem hier zelf voor Italië vandaan. De ene is wat duurder dan de andere maar ze zijn in ieder geval aan te komen.

aero:
Nog een tip: bij kijkshop is de Hi Prepaid Internet Dongel in de aanbieding voor ?13,50. Het ding heeft geen simlock dus je kunt er in het buitenland gewoon een andere sim insteken.  :#

Zelf gebruik ik hem icm een D-link DIR-506L om hiermee een wifi netwerk te maken voor de ipads en mobiele telefoons, maar het gaat natuurlijk ook 'gewoon' met een laptoppie.

DrLivingstone:
Internet tijdens de vakantie? Tja, als er WiFi is kán het handig zijn. Maar zelfs als IT-er kan ik rustig 3 week zonder Internet..
Nodig voor het werk? Het is vakantie :P !

MichelvDijk:
Ook tijdens de vakantie hebben tieners een sterke drang om hun vrienden alles te delen van waar ze zijn.  :J

Felicia:
Ik vind het ook onzin om tijdens de vakantie internet te kopen en te gebruiken.. Als de tieners dan echt zo nodig op internet moeten dan mogen ze van mij de macdonalds of starbucks opzoeken en daar even druk gaan faceboeken en tweeten maar verder ga ik echt geen internet kopen tijdens de vakantie en tja ook ik zeg internet voor werk tijdens de vakantie? Zwaar leven!  :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie