De Vouwwagenclub Travel Bug

Gestart door Alex, juli 23, 2013, 08:26:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Ben benieuwd waar hij nu naar toe gaat :J

l.polman

Super leuk idee de travelbug.
Dat hij maar veel mag reizen. En misschien in de handen van deze cacher mag komen om hem weer een stukje te laten reizen.

alkyone

Alex

Klopt hopelijk neemt iemand hem een keertje mee op vakantie. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Hmmmmm hij is al een maand niet op reis. :(

10/26/2013    wuedi retrieved it from Festung Hohen Salzburg    Salzburg, Austria      Visit Log
auf geht die Reise
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

alkyone

Alex
ik heb even het profiel bekeken van  Wuedi.
En ik heb goede hoop dat hij eerdaags weer op weg gaat.

En ja, helaas moeten we er rekening mee houden dat ze ook achter gehouden worden.
Soms helpt een mailtje maar vaak ook niet.
Ik ben ook gestopt met coin's en TB's want ik ben er al een paar kwijt geraakt.
groet martin.

Alex

We zullen zien.
Het is net de echte wereld. ;)
Je hebt goede en slechte.

Alex

Woehoe hij is weer opries.
Zal niet meevallen daar in de sneeuw. ;)

Alex

Hij blijft nog steeds in oostenrijk.

Visited 03/04/2014    HerrFessor took it to Physik: Bonus 8    Oberösterreich, Austria - .29 miles 

muis

Hij is weer achter gelaten,  tussendoor nog wel in Tsjechie geweest.  Nu eindelijk (sinds februari dacht ik) voor de volgende puzzelaar :J :J

Appeltje

Herrfessor heeft de travelbug wel wat kilometers laten reizen...  :K Maar nu tijd voor de volgende cacher om hem mee op reis te nemen.  :zw
"Home is where the Holtkamper is"

Alex

muis

Yolanda

Zo maakt iedere bezoeker kennis met de vouwwagenclub! Hebben we er straks ineens Oostenrijkse leden erbij!!  :#

Bonny

Nou ik vind het wel tijd worden dat ie weer op reis gaat .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.