Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: gastencabine/uitbouw laten maken?  (gelezen 10744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk: kampeermiddel : gerjak tago pacific 2005
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #15 Gepost op: september 10, 2013, 09:46:05 pm »

Waarom vraag je niet na bij Gerjak? Ze bestaan nog steeds, ze maken alleen geen vouwagens meer. Zij weten waarschijnlijk zo of ze dit voor je kunnen doen, en wat het kost. Daarnaast hebben ze waarschijnlijk hetzelfde materiaal (nog) wel als de originele, want ze maken nog steeds voortenten.

Had ze al ge-mailt maar kreeg als antwoord dat aan deze voortent geen uitbouw kan ivm de vorm van de zijwand,
dat wist ik dus zelf ook al :#
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #16 Gepost op: september 11, 2013, 01:13:38 pm »

Zou het niet goedkoper zijn om een geheel nieuwe voortent met aanbouw te laten maken ipv een losse custom made aanbouw? Want als ik dat zo lees is t een lastig klusje.
En bij een geheel nieuwe voortent met aanbouw heb je ook gelijk weer meer keuze in bedrijven waardoor je een betere keus kan maken

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X met Tapatalk 4

Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Herwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk: kampeermiddel : gerjak tago pacific 2005
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 13, 2014, 02:59:40 pm »

Net even de vw weg gebracht naar ten hoope tenten in harfsen ivm kleine schade aan het doek waar het frame van de vw doorheen gaat, het stiksel laat los.

Direct maar even gevraagd wat het één en ander gaat kosten om een uitbouw er aan te maken, dat gaat mij iets teveel kosten ( € 1000,- tot € 1500,-) bij mijn vw en zoals wij het in gedachten hebben!

Maar eens kijken hoe wij volgend jaar onze dochter een slaapplek kunnen bieden.....iemand nog ideeën? ( uitgezonderd een bijzettentje.)
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk: kampeermiddel : Europa Camper Futura 2015
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 13, 2014, 03:06:21 pm »

bed maken in de wagenbak (ik weet niet of je een zitplek hebt tussen de bedden in)
Anders: zelf in een bijzettentje, en je dochter prinsheerlijk in de vouwwagen? :#
Gelogd

Herwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk: kampeermiddel : gerjak tago pacific 2005
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 13, 2014, 06:54:23 pm »

bed maken in de wagenbak (ik weet niet of je een zitplek hebt tussen de bedden in)
Anders: zelf in een bijzettentje, en je dochter prinsheerlijk in de vouwwagen? :#

Hahaha, ja dat is ook een optie!
Ze lag idd nu tussen de banken in de wagenbak, kon prima maar ze is volgend jaar te lang.
Ik weet het nog niet zo goed, wij moeten natuurlijk ook een beetje fatsoenlijk in ons bed kunnen komen.
Gelogd

Herwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk: kampeermiddel : gerjak tago pacific 2005
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 13, 2014, 06:56:56 pm »

Dit was de situatie.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk: kampeermiddel : Europa Camper Futura 2015
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #21 Gepost op: augustus 18, 2014, 03:09:46 pm »

Je kan een plank maken die op beide banken leunt en haar dan in de lengte laten slapen. Die oplossing komt vaker voor hier.
1000 tot 1500 euro voor een nieuwe tent kan veel zijn, maar als de rest van de vouwwagen nog goed is is het goedkoper dan een nieuwe (ook al is die tweedehands van een jaar of 3-4 oud)
Aan de andere kant kan een nieuwe als je het virus te pakken hebt nog jaaaren mee natuurlijk.....
Gelogd

Herwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk: kampeermiddel : gerjak tago pacific 2005
Re: gastencabine/uitbouw laten maken?
« Reactie #22 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:19:24 pm »

Gelijk heb je boswachter, ik heb het één tegen het ander een beetje afgewogen en het wordt naar alle waarschijnlijkheid een oplossing in/op/tussen de 'bak', tussen de banken is het dik 70 cm breed.
Breed genoeg voor een kind ik zit zelf te denken om de 'bak' te verlengen zodat er een luchtbed van 190cm in past. Eerst de vouwwagen maar eens weer ophalen.
Dat virus is allang weer aangewakkerd boswachter! vroeger als kind al in verscheidene scouts gekampeerd en mijn vader zei altijd "ik koop nooooit geen cara..dinges" 1x op zo'n ANWB dag kijken..koopt hij een knaus 315!! en dat moet hij tot de dag van vandaag nog aanhoren! Hahaha!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal