Waar stallen jullie je VW?

Gestart door PetraL, oktober 10, 2013, 08:08:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

jvanderlans

In de schuur op zijn kant. Even kantelen en wegwezen!

bernie

Ze staan bij mij beide (ak duet en ak parade) naast elkaar achterin de garage. Past allemaal perfect!

CEO

Stalling. Aldaar ook in onderhoud. Bij ophalen even de bandjes vullen met stikstof. 1 dag te voren bellen om te halen. Onbeperkt aantal keren halen en brengen. Kosten ong. 185 EUR/jr
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Fam Windtjes

Ik kan niets stemmen hij staat namelijk op mijn werk in een 20foot container en kan er altijd bij en geheel graties :>

sanderv

Met aan beide zijdes een kantelbeugel, een handtakeltje, een verloren hoekje in de garage en wat sjorbanden is het zo gepiept:

Vlinder73

Bij ons komt de vouwwagen bij mijn schoonouders te staan. Zij hebben een stalling in Gaanderen.

hobbes2cv6

In de hoek van de schuur past ie precies onder de boot :J Ik heb in de schuur een vlonder gemaakt waar de boot oppast en genoeg ruimte is voor de vouwwagen. Ernaast past nog een andere hobby van me : een lelijke eend en dan heb ik vooraan nog ruimte om nog wat te doen, schuur is 4 bij 7 meter

Juttertje

Citaat van: sanderv op juli 04, 2014, 12:51:29 AM
Met aan beide zijdes een kantelbeugel, een handtakeltje, een verloren hoekje in de garage en wat sjorbanden is het zo gepiept:

Ha, dat ziet er netjes uit! Wij hebben wel een kantelbeugel maar helaas geen garage, dus staat netjes bij de stalling :)

Marco73

Heb de vw (Trigano Odyssee GL) in een schuur staan.
Heb echter een vraag we hebben de VW sinds gisteren.
Maar hoe kun je hem het beste stallen?
Ik heb hem nu op de handrem gezet.

poldertoerist

Als je de keuze hebt zou ik een blok achter het wiel leggen i.p.v. de handrem. KAn het ook niet per ongeluk vast gaan zitten.
Adventure Awaits

Marco73

Bedankt voor de tip.
Een blok bij het neuswiel zou dat voldoende zijn.
Of bedoel je bij het wiel van de wagen zelf.

poldertoerist

ik bedoel achter een wagenwiel dat werkt meestal het beste.
Adventure Awaits

Marco73

bedankt voor je reactie.

ga het meteen regelen

edheeren

gewoon in de stalling. voor 200 euro mag je komen en gaan wanneer je wil.
alles werkt op kenteken registratie bewaakt stallen top ook in de nacht het maakt niet uit.
Ik hoef ook niet te bellen vooraf gewoon heen rijden.vw halen vanaf de vw verdieping,wagen met de lift naar beneden aankoppen hop gaan.tevens ruimte om hem te laten drogen.

duutenjuut

Ik betaal 65 euro per jaar.....daarvoor laat ik hem niet buiten staan.