Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 26, 2014, 10:18:53 PM
Deze man heeft gisteren wel een camping geboekt van 20 december t/m 254 december op Klein Vink te Arcen.
So hé... 234 nachten met de klapper in de winter. Cool!  :#

Alex

Stoer.

Het lonkt wel maar ben bang dat ik Bonny niet zover krijg.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

muis

@Jelle, zou leuk zijn,  kunnen we meteen de Jawa bewonderen :J

ik heb net een afmelding van Wezenveld. Ze gaan niet mee.  Jammer.

dat weer komt vast goed, de voorspellingen die ik gezien heb zijn super.

nog 2 nachtjes..... :> :> :> we hebben er zin in!

Alex

Jammer maar er is dus nu een plek over voor Marcel. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Nee hoor die wilt alleen langs fietsen. hahaha :#

Alex

bensi

Ach, wat jammer ........ Willy en Pristen afgezegd ?
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Citaat van: muis op mei 26, 2014, 11:01:15 PMdat weer komt vast goed, de voorspellingen die ik gezien heb zijn super.
:J :J :J Van en met vrijdag tot en met minmaal maandag: 20 graden en zon met nachten van 10-12 graden.
Het mooiste Hollandse kampeerweer van de wereld.  :>

muis

Citaat van: bensi op mei 26, 2014, 11:18:22 PM
Ach, wat jammer ........ Willy en Pristen afgezegd ?
ja, helaas. Ze heeft me vandaag een bericht gestuurd.  Ik hoop dat we ze op een volgend klapweekend weer tegenkomen :J

Citaat van: Alex op mei 26, 2014, 11:03:11 PM
Jammer maar er is dus nu een plek over voor Marcel. :P
dat vind ik een goede optie. ..... Marcel :#

Frankie

Ik wil klapweekenders die van detectives houden, hierbij even adviseren hun recorder (hetzij dvd, harddisk of misschien ook nog tape) te programmeren voor de KRO detectivenacht van komende zaterdag. :J

muis

Voor iedereen die de boeken van de schippers van de Kameleon heeft gelezen.  Check Terherne,  zij hebben een geweldig museum en een heel leuke rondvaart.  Voor kinderen echt super leuk!

@Frank, de Lemmer is altijd goed :J :J

Yella

Citaat van: muis op mei 26, 2014, 11:01:15 PM
@Jelle, zou leuk zijn,  kunnen we meteen de Jawa bewonderen :J
Helaas, CB 500 van mijn vrouw. Heb zelf geen motoren meer. Jawa in februari verkocht en de Deauville vorige zomer.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Ccindy

Citaat van: Drees op mei 26, 2014, 10:02:32 PM
Haha, hier hetzelfde euvel. In de meivakantie zat ik in de kou en regen met de kids op de camping en manlief lekker warm en droog op zijn werk. :# Als het andersom was geweest waren we al voor de eerste nacht weer naar huis gereden. Dus ik zorg er nu ook voor dat het mooi weer is als we weer gaan klappen. Komende vrije dagen hebben we andere dingen te doen, helaas. Hopelijk met Pinksteren, maar wel met mooi weer :I Het zijn nu eenmaal watjes, die mannen :J

Jammer dat jullie niet kunnen komen (hadden we samen de mannen kunnen overtuigen!  ;) ). Maar herkenbaar inderdaad, die van mij heeft zijn eigen auto bij zich (vanwege een toertocht vlakbij de camping zondag) en die rijdt rustig naar huis om te slapen als hij het te koud/nat vindt.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

GJT

Het weer valt mee morgen. Waar ze gister nog 29 mm voorspelden, wordt het nu maar 19mm!  ;)