Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ccindy

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

jari

Wij hebben ook gereseveerd!!

De 28ste mei is onze trouwdag en wat is er leuker om dan lekker een weekendje weg te gaan!!
Mini Honeymoon!!!
Nu wachten op de bevestiging!!
We hebben er zin in!!
Jevipro

Alex

Toch elke keer leuk te lezen dat de klapweekend zo leeft bij de leden.
Zelfs in de bijna winter verheugen we ons er al op.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Alex

Kom maar langs morgen we hebben de spek wel in de koelkast liggen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Gezellig!!! Maar Göran heeft nachtdienst... :N

Frankie

Citaat van: sannie75 op november 01, 2013, 09:59:05 PM
Krijg nu al zin in pannenkoeken.  :#
Ik heb hier sinds dit voorjaar nog een kwart flesje van 't een of 't ander staan. :)

sannie75

Weet je dat wel zeker Frankie???     En vergeet de slagroom niet h?  :P >:(

Frankie

Citaat van: sannie75 op november 01, 2013, 10:08:36 PM
Weet je dat wel zeker Frankie???
Dat flesje is sinds het voorjaarsklapweekend niet meer aangeraakt. Moet wel zeggen dat ik ook al heel lang geen pannenkoeken gegeten heb. :N

sannie75

Wij hier ook niet, pannenkoeken eten hoort inmiddels echt bij de eerste vakantie dag, na het najaarsweekeinde hebben wij dan ook geen pannenkoeken meer gegeten.

Alex

Citaat van: sannie75 op november 01, 2013, 10:03:49 PM
Gezellig!!! Maar Göran heeft nachtdienst... :N
Laat je die lekker thuis.
Word het toch nog gezellig. ;)

Alex

Citaat van: Frankie op november 01, 2013, 10:05:22 PM
Ik heb hier sinds dit voorjaar nog een kwart flesje van 't een of 't ander staan. :)

Hmmmm niet aan mij besteed.

muis

Frankie

Citaat van: muis op november 02, 2013, 09:43:47 AM
:H :H :H
Toch vond de slagroom gretig aftrek :P.

Maar nee. Geen slagroom en geen Cointreau-achtige zaken en bakken pannekoeken vooral voor anderen en niet voor mezelf. Ik meldde al m.b.t. de zwemvijver: d'r moet een paar kilo af. Dit jaar van 106 naar 110 gestegen. :( Moet minstens naar 90, maar liever nog lager.

muis

Dat was ook zeker een lekkere combi :P maar dan wel zonder paraplu op het eind :#

Ach, je hebt nog even de tijd naar het voorjaarsweekend :J