Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Wie het eerst haalt wie...

Maar denk niet dat ze elk jaar al rond deze tijd 20 plekken vol hebben. :P
Net als bij kom es an die hadden ook zoiets van ja ja.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

Voor de liefhebber: Scherpere Lufo ingevoegd in eerdere post. Helaas gedurende de winter genomen.. maar dan staan er in ieder geval geen mobiele witte polyester daken op..

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=12991.msg161849#msg161849

bensi

Citaat van: GJT op november 13, 2013, 09:01:12 PM
Voor de liefhebber: Scherpere Lufo ingevoegd in eerdere post. Helaas gedurende de winter genomen.. maar dan staan er in ieder geval geen mobiele witte polyester daken op..

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=12991.msg161849#msg161849
Google Maps is idd niet erg scherp maar Bing Maps is een stuk beter;

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

Wij zijn vorig jaar op de camping geweest dus ik heb nog even gezocht naar wat plaatjes waarbij je een beetje beeld hebt van het veld. De foto's zijn genomen vanonder onze luifel op plaats 144.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Die herken je nooit, die ziet er tegenwoordig heel ander uit :# Maar wat een weer h?, ik heb alvast een mooi weer bestelling gedaan  O0

Alex

Klopt.
Liep vandaag in de zon en dacht misschien toch even de Cocoon uitproberen. ;)
Pfffffffffff eerst maar eens de feestdagen door komen.

muis

Kan me wel voorstellen, ja hier ook eerst de feestdagen en schaatsen :O en dan maar eens kijken hoe en wat :J

wimhelsen

Onze reservering is vandaag gebeurd, zodra we antwoord hebben, laat ik het jullie weten.

Wim

ps: hopelijk zijn er dit jaar nog Belgen  :J

Alex

muis

Citaat van: PetraL op oktober 29, 2013, 10:19:39 PM
Wat een leuke camping!

Vanavond eens met mijn man over hebben, lijkt me wel geinig met allemaal VW's.
Petra misschien

padi

Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

Alex

Tja als reserve Duitser heb ik het niet echt getroffen. :P

herowebe