Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Als ik fiets zie ik niks iedereen acher mij een ree-tje :P

Alex

Wees maar niet bang er zijn ook sportieve types in jou smaak :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Alex op februari 23, 2014, 08:43:22 PM
Wees maar niet bang er zijn ook sportieve types in jou smaak :P
Het niveau is weer als van ouds :H Ben zeer benieuwd naar die sportieve types Alex :# :J

Volgens de camping zijn er 42 aanmeldingen, we hebben er hier 39 leden die aangegeven hebben dat ze komen dus ik ben toch wel benieuwd naar de andere 3 :J

Alex

Oei we hebben weer verstekelingen?

Kom maar tevoorschijn we hebben jullie betrapt. ;)

muis

Ik kreeg een lijstje met achternamen dus daar kan ik er een aantal van wegstrepen maar de rest weet ik ook niet allemaal. De afgelopen 2 klapweekenden hebben we dit ook al gehad maar het is een beetje jammer als je geen naambordje hebt en de rest wel terwijl je wel bij de club hoort :J

Alex

Dat is waar ook wat is nu een klapweekend zonder de beroemde naambordjes van Wilma. ;)

Alex rent naar boven om die van hem in zicht te leggen zodat hij niet vergeten word om in de nieuwe vouwwagen te leggen. :P

muis

:H :H :H :O

Tja, blijft een geweldig gezicht en handig omdat je dan de forumnamen aan de mensen kunt koppelen :J

Alex

Ik ben makkelijk te herkennen. ;)
Die knakker die boos naar zijn buren kijkt. :P
Blijft jammer om naast een caravan terecht te komen. ;)

muis

uhm, je staat op een hoek, met aan de ene kant een Kyte en de andere kant niets volgens mij. Daar is een groot open stuk naar het andere deel van het veld. Je kunt rustig slapen, geen cara :ca naast je :#

Alex

Huh verkeerd gekeken blijkbaar.

Alex maakt een dansje met Jasper rond de tafel.
Kan ik die Kyte laten zien wat een echte vouwwagen is. :P

Richard

Citaat van: muis op februari 23, 2014, 09:45:30 PM
uhm, je staat op een hoek, met aan de ene kant een Kyte en de andere kant niets volgens mij. Daar is een groot open stuk naar het andere deel van het veld. Je kunt rustig slapen, geen cara :ca naast je :#
Wel te regelen zowel links als rechts voor en achter, eventueel als extra optie er midden in.

Alex