Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: Grumpy op maart 26, 2014, 10:44:21 AM
Vandaag nog even gemaild, elk plekje op de velden is vol. Wel een reservelijstje voor als er alsnog mensen afzeggen (kans lijkt me vrij klein  :#) of plek elders op het terrein.

Oke jammer.
Maar een goede leer voor de volgende keer. ;)
Men moet er optijd bij zijn.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Grumpy

Citaat van: Alex op maart 26, 2014, 08:02:04 PM
Oke jammer.
Maar een goede leer voor de volgende keer. ;)
Men moet er optijd bij zijn.
Klopt, maar dan moet men wel over een vouwwagen beschikken  ;)
Nu hebben we er wel 1 en gaan we dus ws met hemelvaart ergens anders heen  :J

muis

Citaat van: patrick vc op maart 26, 2014, 07:04:54 PM
Even een vraagje zijn er soms nog Belgen op het weekend of ben ik de enige?
wimhelsen komt ook uit België :J

wimhelsen

Hei Patrick,

wij zijn van Wommelgem, en dit wordt ons tweede klapweekend.

Wim

Boompje

Balen....oudste heeft net nieuwe rooster binnen. Woensdag tot 16:00u op school  :( :(. Dat wordt weer een latertje voor ons qua aankomst. En dat terwijl de jongste net die dag vrij heeft. Grrrrr
Quitters never win, winners never quit

Alex

Dan heb je maar geluk met een snel klapper. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Boompje

En een buurman met een nieuwe koelbox  :#

Alex

muis

Citaat van: Boompje op maart 28, 2014, 05:20:47 PM
Balen....oudste heeft net nieuwe rooster binnen. Woensdag tot 16:00u op school  :( :(. Dat wordt weer een latertje voor ons qua aankomst. En dat terwijl de jongste net die dag vrij heeft. Grrrrr
oh jakkes, das balen. Wij zijn ook later, heeft de oudste een gunstiger rooster heb ik een studiedag waar ik niet onderuit kan.

olaf

Citaat van: Boompje op maart 28, 2014, 05:20:47 PM
Das idd balen. Kan de oudste niet met de trein nakomen. Heb ik vroeger ook eens gedaan.
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Dat is daar bijna niet te doen,  van het station naar de camping rijdt bijna niets :N

Boompje

GJT

-1 doen of is 0 graden goed voor het ontvangstdrankje bier, of rosé  W:

Alex

Hhahaha dat is waar ook GJT met zijn nieuwe koelbox.

Wij moeten het maar doen met een standaard Holtkamper koelinkje. :P

Boompje

Niets mis mee, hebben wij ook hoor! Doet het ook goed voor de  bier en  W:. En daar over gesproken....niet te koud graag  :#