Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: bensi op mei 21, 2014, 01:30:50 PM
Onze CC staat bij de garage voor een onderhoudsbeurtje. Net gebeld dat ik hem vandaag nog niet terug krijg. Moeten nieuwe remschoenen in, de voeringen zitten los.
Maar goed dus dat we hem hebben weg gebracht voor een beurt   :J
Kunnen  we tenminste veilig naar Friesland en straks naar Frankrijk  :)
Mwoah... zonder die beurt en zonder remmen zou je nog hebben kunnen zingen:

https://www.youtube.com/watch?v=VgYczUH-QWQ

:#

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

GJT

Zijn er nog mensen die een klein kacheltje kunnen gebruiken? Hij is hier overcompleet. In te stellen op 500 of 1000 watt en functioneert 100%. Is gratis af te halen tijdens het klapweekend.

olaf

Citaat van: GJT op mei 21, 2014, 06:38:14 PM
Zijn er nog mensen die een klein kacheltje kunnen gebruiken? Hij is hier overcompleet. In te stellen op 500 of 1000 watt en functioneert 100%. Is gratis af te halen tijdens het klapweekend.
Laat ik nou net afgelopen weekend een klein kacheltje gekocht hebben :( en die is ook nog niet eens geschikt voor in de klapper ben ik bang.
Ik hoop dat hij in de tent die ik samen met mijn zoontje gekocht heb het maar wel doet.

Misschien als je een bacootje komt drinken kunnen we een overgang bespreken  ;)
The need for the many outweigh the needs of the few

GJT

Bij deze neem jij hem mee? Wil hem namelijk niet meer mee naar huis nemen..

olaf

Citaat van: GJT op mei 21, 2014, 07:15:22 PM
Bij deze neem jij hem mee? Wil hem namelijk niet meer mee naar huis nemen..
Geen probleem, bedankt.

Klappy

Hmmm, nog een paar dagen... We hebben er zin in. Kan alleen nergens in de bevestiging mijn plek terug vinden. Alleen hier op het Forum. We zien wel waar we terecht komen. Ik hoop dat vaderlief op tijd in huis is van zijn werk, dan gaan we woensdag al weg. Zaterdag lekker de boel nakijken en inpakken. Heerlijk :)

Alex

Hmmm de voorspellingen gaan richting najaars klapweer voorspellingen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Tussen de 16 en 20 graden overdag,

tussen de 9 en 12 graden 's nachts,

een zeer matige wind.

En droog:

Toegegeven, dat geldt voor De Bilt, maar Windfinder laat voor Leeuwarden eenzelfde beeld zien maar dan met hogere maxima.

Ik doe het ervoor.  :J

Richard

Gooi al die voorspellingen in de prullenbak.
Is het mooi weer dan zitten we lekker buiten in de openlucht. Is er regen dan gezellig her en der onder luifel met een drankje en hapje.
That' s the way of life at the camping ground.

jari

We nemen allemaal zelf een heel goed en zonnig humeur mee en dan komt het zonnetje vanzelf wel. Op de camping is het toch altijd anders is onze ervaring/ Want bij regen zit je onder de luifel en bij droog weer zit je meteen voor je luifel.

Oh trouwens... Ik had erbij gezet dat Denis en Rianne misschien mee kwamen maar.... ze komen niet mee.
Jevipro

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 22, 2014, 09:23:32 PM
Gooi al die voorspellingen in de prullenbak.
Is het mooi weer dan zitten we lekker buiten in de openlucht. Is er regen dan gezellig her en der onder luifel met een drankje en hapje.
That' s the way of life at the camping ground.
Tuurlijk, maar het is nu eenmaal wel een stuk prettiger vooruitzicht als het verwacht wordt tot 's avonds laat nog aangenaam te blijven.
Ik proost liever bij 12 graden om 12:00u dan bij 5 graden om 5 uur.  :#

Vakantiepret is tenslotte voor een groot deel ook voorpret. En met een mooi weersvooruitzicht wordt die voorpret toch net een beetje leuker. :J

Alex

5 uur haal ik toch niet.
Dan lig ik al lekker warm in mijn bedje.
Nee die klapeweekenden zijn voor mij wel verleden tijd papa word al wat ouder. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Weer of geen weer nog 5 dagen.

Zaterdag de klapper ophalen  :> :>