Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Citaat van: Alex op oktober 28, 2013, 09:52:29 PM
Nu nog een vouwwagen. :P

:# komt goed gaan we vanuit

Citaat van: Frankie op oktober 28, 2013, 09:48:51 PM
Er is er één jarig hoera, hoera. Dat kun je wel zien dat ben iiiiik. :#
Als je nu je haringen vergeet krijg je van ons een bosje voor je verjaardag :H

Miss BBQ

Zijn de kosten gebaseerd op 4 nachten (nl. v.a. woensdag-zondag) of op 3 nachten (nl. v.a. donderdag - zondag)?
Gezien de afstand gaan wij zeker voor aankomst op woensdag.

Ccindy

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Voor zover ik weet woensdag - zondag maar dat ga ik nog even checken bij de camping :J

Citaat van: Ccindy op oktober 28, 2013, 10:21:23 PM
Ziet er goed uit!!
Ja, is echt een hele leuke camping. Genoeg te doen voor de kinderen, je kunt vissen, varen, zwemmen en ook in de buurt is er van alles te doen. Je zit vlak bij Langweer, Lemmer, Joure en Sneek :J

Voor de liefhebbers, het Kameleondorp Terherne ligt ook niet zo gek ver weg :J (van de boeken)

Ccindy

Onze kleine man heeft woensdag voor Hemelvaart al een studiedag, dus dat zou mooi uitkomen.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

GJT

Fryslân! Blij dat ik nog een dubbele nationaliteit heb, euh "haw".

En de hengels kunnen mee!

muis

Ik heb waarschijnlijk ook een studiedag maar dat betekend dat ik de hele dag op mn werk moet zijn :( De oudste bij ons moet tot 16.00 uur naar school dus vroeg zullen we niet zijn (snik)

Miss BBQ

@ Muis, Hou wel wat pannenkoeken voor jullie warm.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

herowebe

muis

:> :> Gezellig!! Zijn jullie weer helemaal uitgewaaid?

herowebe

:off  Je bedoelt gezandstraald!!  ::) Op Zandvoortse strand wel goed uitgewaaid, en net niet weggewaaid!
Terugreis omgereden ri Den Haag en dan via Utrecht de A1 weer op! Bij Amsterdam stond alles vast! We zijn nu zonder problemen thuis gekomen. bijzonder om dit ook eens meegemaakt te hebben!

theun