Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

Citaat van: muis op oktober 29, 2013, 08:59:01 AM
:#
Is dat bij jullie nu pas, dat is best laat.  Hier is het verdeeld in 2 groepen,  Zuid eerst en vorige week midden en noord.

Ja laat he, nu is het nog "vroeg", want het is altijd de week waar 1 november inzit.

Citaat van: CabanonJoeri op oktober 29, 2013, 08:05:03 PM
Oeh een zwemvijver en een eendenvijver. Onze kleinste is dol op water en op eenden. Maar hij kan niet zwemmen :(

Sowieso willen we begin van komend seizoen de Neptune proberen te verkopen en iets anders terug te kopen, dus weet niet zeker dat wij met Hemelvaart wel een klapper hebben.... Zal dit even moeten afwachten of we mee doen.

Friesland kom ik graag in ieder geval, heb daar een tijdje zeilkampen begeleid jaaaaren geleden..... Geen betere plaats voor de watersporter.

Wat ga je kopen?

Alex

Tssss heb tijd zat want de Cocon staat zo. ;)

Dus 1 heb je die je kan helpen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

PetraL

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

@frankie we hebben zat mobiele tribunes hoor  :P

@rianne, ik wil wel eens een cruiser ( helpen ) opzetten hoor!

bensi

Citaat van: Frankie op oktober 29, 2013, 07:19:10 PM
Ik zat me net te bedenken: als Ben&Ineke en Alex&Bonny het redden om (kort) voor het hemelvaartweekend een klapper te scoren, hebben we twee  theatervoorstellingen waar we tribunes bij kunnen plaatsen. :J :J
hehehe dat zal tegen vallen, als wij een CC scoren staan we al voor dat jullie de tribunes hebben geplaatst   :P
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Bonny

Citaat van: bensi op oktober 29, 2013, 09:46:26 PM
hehehe dat zal tegen vallen, als wij een CC scoren staan we al voor dat jullie de tribunes hebben geplaatst   :P

En wij ook met onze cocoon  WW
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Frankie

Citaat van: bensi op oktober 29, 2013, 09:46:26 PMhehehe dat zal tegen vallen, als wij een CC scoren staan we al voor dat jullie de tribunes hebben geplaatst   :P
Dat zal dan blijken... Het zou ook zomaar tegen kunnen vallen.
En een paar viskrukjes als tribune staan razendsnel. :#

PetraL

Wat een leuke camping!

Vanavond eens met mijn man over hebben, lijkt me wel geinig met allemaal VW's.

Frankie

Citaat van: Kien op oktober 29, 2013, 07:23:34 PMNu nog een goede fotograaf erbij ivm het nageslacht!!!!!!  :J :H
Komt goed uit. Muis heeft net een nieuw objectief. Vast een speciale vouw-zoomlens :#

bensi

Citaat van: Frankie op oktober 29, 2013, 10:16:18 PM
Dat zal dan blijken... Het zou ook zomaar tegen kunnen vallen.
En een paar viskrukjes als tribune staan razendsnel. :#
Nou OK, als je nou echt zo graag wilt zien hoe iemand in z'n eentje in no-time een vouwwagen opzet dan wacht ik wel even tot je de viskrukjes hebt staan  :P
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

muis

Denk dat wij de tribune gaan missen,  we zijn er niet vroeg.  Kijken wij wel naar het afbreken :#

Ik bel morgen met de camping,  zal meteen vragen of er een hek is bij de eendenvijver. Wat ik wel weet is dat het veld aan de zwemplas heel groot is met daar achter nog een hele rij.
Zal zo even een foto van het veld neerzetten

Citaat van: PetraL op oktober 29, 2013, 10:19:39 PM
Wat een leuke camping!

Vanavond eens met mijn man over hebben, lijkt me wel geinig met allemaal VW's.

vind ik leuk :J

@ Rianne,  vinden we ook leuk :J