Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Theu

Je maakt er meteen werk van! Maak je er ook meteen 1 voor mijn buurtjes van het klapweekend? ;-)) Die verdienen dat wel.

Frankie

Hmmm... Nu is het wel zo, dat je de namen pas kan lezen als je de KK al aangeboden hebt gekregen. :#

spikehome

De weersvoorspellingen worden al beter nu hemelvaart dichterbij komt.

jari

Citaat van: Theu op mei 11, 2014, 09:07:37 PM
Je maakt er meteen werk van! Maak je er ook meteen 1 voor mijn buurtjes van het klapweekend? ;-)) Die verdienen dat wel.

je bedoelt die buren op 121?? hahahahaha ben daar gek die buren van jou moeten het zelf maar maken hahahahaha
Jevipro

Theu

olaf

Is er op de camping een broodjes service?
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Ik heb geen idee, misschien even mailen met de camping?

olaf

Citaat van: muis op mei 12, 2014, 07:13:07 PM
Ik heb geen idee, misschien even mailen met de camping?
Zal ik eens doen misschien was het bekend bij iemand.  Zal zodra ik antwoord heb dat natuurlijk vermelden.

En ehh.. zal ik direct even vragen of wij nog steeds op plekje 117 staan  :H :H

bensi

Citaat van: olaf73 op mei 12, 2014, 06:21:56 PM:off
Volgens onderstaande beoordeling op Zoover wel dus:

0-8-2013
camping blaauw is uitstekend geschikt voor mensen die van rust houden. Mooie ruime plaatsen op goed onderhouden grasvelden. Plaatsen met voldoende schaduw maar ook voor zonaanbidders plaatsen in de volle zon.
Centraal gelegen voor het bezoeken van veel leuke stadjes en dorpen rondom het Sneekermeer. Op fietsafstand een jumbo in sint nicolaasga. Op de camping ook broodjes afhaalservice en een restaurant.Zeer schone toilet- douche en afwas gelegenheden. Enige 2 minpuntjes zijn wat ons betreft de parkeergelegenheid voor de auto 's ( camping was helemaal niet vol en toch vaak moeilijk een plek kunnen vinden voor de auto- die mag dus niet op de plaats zelf staan en daarbij in het bos heel drassig terrein) En de 4 minuten douchen is wat ons betreft net iets te kort -- je kunt dan wel een paar minuten wachten en dan opnieuw beginnen maar dat is toch een beetje lastig - wel leuke muziek in de douches ;-)
Read more at http://www.zoover.nl/nederland/friesland/sint-nicolaasga/blaauw/camping#fB9kR7UkHKWJpX0b.99
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

olaf

Dank je Ben, Ik had de camping onder tussen ook al gemaild.
Heb ook gevraagd of ze dit ook op zon en feestdagen doen.
Ik was vorig jaar met mijn zoon kamperen en kwam er te laat achter dat er zondags geen broodjes service was.
Terwijl ik dat wel besteld had voor zondag....

Zal uiteraard het antwoord hier even plaatsen.

Richard

Citaat van: olaf73 op mei 12, 2014, 06:21:56 PM
Als jij ze gaat rondbrengen wel :#
Mijn bestelling: 4 harde broodjes en twee crouissantjes WW

muis

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 12, 2014, 08:42:38 PM
Als jij ze gaat rondbrengen wel :#
Mijn bestelling: 4 harde broodjes en twee crouissantjes WW
:H :H :H

Kien

Citaat van: olaf73 op mei 12, 2014, 06:21:56 PM

Alex heeft toch een oven????   :**

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 12, 2014, 08:42:38 PMMijn bestelling: 4 harde broodjes en twee crouissantjes WW
Bansoer!

Une baguette et deux croissants s'il vous plait.

Ooievaar! :)

bensi

Of heerlijk zelf broodjes afbakken in de skottel  :J  Hmmmmmmmmm    KK
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)