Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Appeltje

Al anderhalf uur stroomstoring bij een groot deel van 'onze' velden. Wel een juttertje gehad van Paulvh om warm te blijven toen we buiten stonden te kletsen maar ik heb niet de illusie dat we vanavond nog stroom zullen krijgen...
"Home is where the Holtkamper is"

Frankie

Citaat van: Appeltje op mei 29, 2014, 11:41:38 PM
Al anderhalf uur stroomstoring bij een groot deel van 'onze' velden.
Voor zover ik begrepen heb ligt één fase eruit en is dat niet een kwestie van een schakelaartje omhalen. :N

panevino

Alex zeker weer zijn oventje aan gezet.... Het moest ook een keer goed fout gaan he.
>:(
// Marcellino Pane e Vino \\

spikehome

Appeltje

Wij hebben (ook) een gaskacheltje :D
"Home is where the Holtkamper is"

Frankie

Alex

Nee marcel wij waren het niet
wij zaten op de boot
nu slapen ben moe
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

muis

Citaat van: panevino op mei 30, 2014, 12:01:58 AM
Alex zeker weer zijn oventje aan gezet.... Het moest ook een keer goed fout gaan he.
>:(

:H :H :H

@Spikehome, slaap lekker en niet te hard snurken hè  :#

spikehome

Nee doe ik alleen als ik veeeeel te veel op heb

Edengeer

WAKKER WORDENNNNNN.  :H en hebben jullie heerlijk geslapen?  ::) Stroom weer terug?  :?

Alex

volgens mij is de rest niet zo vroeg .
even een bak koffie én wat eten en dan op de fiets
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Sta jij naast die 2 Kyte's Alex? Moet je wel kunnen vinden morgen. (als je er bent tenminste)
Gezien de tijden bij de berichten zullen sommige nog wel ff liggen pitten. Zonde met dit mooie weer.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Theu