Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Paulvh

Citaat van: Theu op mei 30, 2014, 08:17:20 AM
Goedemorgen allemaal! :)295]️:)2]
Idd een prima morgen, net ff een warme douche gedaan. En nu aan een prima bakkie. Langzaam komt er wat reuring hier en daar. Ondanks dat droog is zijn de velden nog erg drassig, gelukkig wat minder dan gisteren. Gisteren hadden wij ons bijna moeten inschrijven in een spoedcursus flierejepen, wat een nattigheid!

Boraxx

Goedemorgen allemaal.

Gister hoorde wij dat je op de camping bootjes en kano's kan huren voor 1 hele dag.
Wij willen met de kinderen wel het water op maar niet de hele dag.

Misschien zijn er mede klappers die ook willen varen, dan kunnen we de boot of kano delen.
Wij staan op t100

Nu naar de receptie kijken of er nog iets is.  Gaat misschien wel snel met het weer

Klappy

Hallo buurvrouw,  hier t102. Wij willen ook wel een uurtje varen. Dus als er nog wat te huren is dan doen we mee.Heerlijk nu ontbijten in het zonnetje

kph

@Boraxx: Zijn jullie vanmiddag bij de VW? We willen vanmiddag namelijk langs komen met ons hele "spul". Of gaan jullie vanmiddag het water op? Dan moeten wij misschien ook een bootje huren  ;)
Waar staan jullie precies?

Alle klappers die vanmiddag bij hun VW zitten kunnen bezoekers/kijkers verwachten, zijn jullie alvast voorbereid (kun je alvast opruimen etc haha). We komen vandaag de grootste VW openlucht showroom bezoeken! We hopen wat ideeen op te doen (eens kijken wie de chamonix uit ons hoofd kan praten haha).

Ik lees trouwens dat het drassig is, moet ik de laarzen meenemen??  ;)

Verder nog veel plezier gewenst komende dagen!

Boraxx

@ kph

Wij gaan morgen varen.  Gaan zo de vw verder op en uit bouwen.
Gezellig dat jullie komen. Hoe laat moeten we klaar zijn?  O0

kph

Doe maar rustig aan hoor! Tijd zat! We moeten nog even boodschappen doen, lunchen, en het is ook nog een dik uur rijden naar Friesland (ik hoop dat de jongste dat uur slaapt in de auto  :rolleyes:), dus ik gok zo.............uh.......rond 14:00u. En dan nog even zoeken tussen alle klapkarren of we jullie kunnen vinden  :P

KlapJoeri

Laarzen aan te raden inderdaad.
Tot vanmiddag!
The cold never bothered me anyway.....

Theu

Ik wil wel een dappere poging doen om je van gedachten te doen veranderen. :)2]

kph

@Theu: Eens kijken of we je kunnen vinden..........anders roep je maar even als je een gezin met 3 kleine kids zoekend ziet lopen! We vertrekken nu naar Friesland!

muis

Volgens mij is Thonny er ook. We kwamen net een spacer tegen :>

Paulvh

beninkr

Appeltje

"Home is where the Holtkamper is"

spikehome