Aanmeld topic voorjaarsweekend 2014

Gestart door muis, oktober 28, 2013, 09:41:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Boompje

Citaat van: muis op februari 08, 2014, 01:15:00 PM
van 144 naar 140. Ik kwam er achter omdat ze me een lijstje stuurde met aanmeldingen ::)

Zo te lezen zijn er denk ik behoorlijk wat mensen nieuwsgierig naar dat lijstje als daar de plaatsnummers op staan zoals de camping ze nu in gedachten heeft. :#
Quitters never win, winners never quit

almer

Dan ben ik benieuwd waar wij staan. Op mijn bevestiging staat  T-140

Paulvh

Rond de toewijzing van plaatsen is inderdaad een apart verhaal. Maar zo maak je heel wat mee.  :)
Hebben we later bij een andere meeting onder het genot van  bier of  W: nog wat lekker te bomen in de trant van "Weet je nog dat kampeerweekend van...."

bianca.warmerdam

Wij hebben inmiddels de bevestiging gehad dat we definitief op plek 125 staan :).

KlapJoeri

Wij gaan in ook mee!! Er van uit gaand dat het binnen 3,5maand lukt om een geschikte vouwwagen te vinden :)

Klapjoeri, Joeri, Emily, Nils (5) en Sven (4)  - klapmiddel n.t.b....., plaats T-089

maarrr... waar zit T-089 toch? :)
The cold never bothered me anyway.....

jari

Citaat van: almer op februari 10, 2014, 12:21:37 AM
Dan ben ik benieuwd waar wij staan. Op mijn bevestiging staat  T-140
oeps muis ook al en jullie ook al??? word druk op 140. wij hebben net de bevestiging binnn dat T121 ook echt voor ons is dat weekend
Jevipro

jari

Citaat van: KlapJoeri op februari 11, 2014, 02:45:13 PM
Wij gaan in ook mee!! Er van uit gaand dat het binnen 3,5maand lukt om een geschikte vouwwagen te vinden :)

Klapjoeri, Joeri, Emily, Nils (5) en Sven (4)  - klapmiddel n.t.b....., plaats T-089

maarrr... waar zit T-089 toch? :)

klapjoeri dat is volgens mij bij de eendenvijver maar eh daar staat padi al????
Jevipro

KlapJoeri

Citaat van: jari op februari 11, 2014, 02:55:35 PM
klapjoeri dat is volgens mij bij de eendenvijver maar eh daar staat padi al????
Dat zal me gezellig worden :)
Weet niet waar de camping mee bezig is maar in die plaatsnummer toewijzing gaat vast ergens iets mis...
Ik heb nog eens gekeken maar in mijn bevestiging staat toch echt T-089

Jootje1710

Hoi,

Ik heb inmiddels definitief plaats T103 toegewezen gekregen i.p.v. T122.

Groetjes, Jolande
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

Mijn voorkeur voor het oorspronkelijk verstrekte plaatsnummer 141 is bevestigd.
(gezien het ultrakorte antwoord krijgen ze nogal wat mailtjes.  :#)

KlapJoeri

lijkt hier wel een soort van stoelendans  :#

Alex

Nee hoor wij staan nog steeds op T-135 . :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Boompje

Quitters never win, winners never quit

Ccindy

Ik heb inmiddels definitief T-106 toegewezen gekregen ipv T-138 (dat is nu een seizoensplaats).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Hmmmmm onze aanmeld lijst klopt niks meer van dus. :?
En wat als er nog iemand een seizoenplek wil hebben komen er dan nog meer op het hondenveld terecht?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden