Neemt er ook iemand zijn fiets mee naar het voorjaars weekend 2014?

Gestart door Alex, november 24, 2013, 06:33:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Frankie

Citaat van: Alex op november 24, 2013, 09:36:28 PM
Wat is het stukkie?
0 Km want de route komt tussen knp 55 en knp 56 langs de ingang van de camping (Langwarderdyk).

muis

Op de camping kun je ook een fiets huren, het is geen MTB maar misschien een toertochtje voor de liefhebbers naast de MTB-ers

tarieven fietsverhuur

Bonny

Citaat van: Frankie op november 24, 2013, 09:53:14 PM
0 Km want de route komt tussen knp 55 en knp 56 langs de ingang van de camping (Langwarderdyk).

:# vaudje
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

almer

hoi  :zw
Wij nemen de fietsen ook mee.
nou maar hopen op mooi weer.

panevino

Als we komen, dan gaat mijn fiets mee. Op zeker!
Over de meerdere dagen daar moeten toch makkelijk meerdere ritjes gemaakt kunnen worden. Wat on/road maar zeker ook off-road.
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Citaat van: PaneVino op november 26, 2013, 09:32:07 PM
Als we komen, dan gaat mijn fiets mee. Op zeker!
Over de meerdere dagen daar niet toch makkelijk meerdere ritjes gemaakt kunnen worden. Wat on/road maar zeker ook off-road.
Als we komen. :(
Zal even een helm kopen ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Nou Marcel de helm is gekocht dus nu moet je wel komen. :P

Iemand nog een goed navigatie voor op de fiets?
Heb zelf andriod.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Navigatie op de fiets... Ik gebruik voor tracken en navi ViewRanger.

Er zijn nog enkele anderen waar je een GPX route naar kunt uploaden , maar dat zijn er niet veel.

Navigeren op de fiets gaat wel maar het is niet alles. Op de weg lukt het wel maar offroad of in het bos wordt het al lastiger. Verder zijn de meeste schermen niet heel goed leesbaar in zonlicht.

CycloMeter, BikeComputer zijn nog een paar andere apps.

mars

De enige navigatie die ik heb op de fiets is een kompas, die bovenin mijn fietsbel (letje) zit.
Voor de rest 'de natte duim' en gevoel voor richting....... uhummm, gaat niet altijd op helaas. Maar wel weer goed voor de km's. :#

Alex

Citaat van: PaneVino op januari 07, 2014, 10:40:29 AM
Navigatie op de fiets... Ik gebruik voor tracken en navi ViewRanger.

Er zijn nog enkele anderen waar je een GPX route naar kunt uploaden , maar dat zijn er niet veel.

Navigeren op de fiets gaat wel maar het is niet alles. Op de weg lukt het wel maar offroad of in het bos wordt het al lastiger. Verder zijn de meeste schermen niet heel goed leesbaar in zonlicht.

CycloMeter, BikeComputer zijn nog een paar andere apps.

Hmmmmm zat ook meer aan een gesproken navi te denken.

panevino

Ik zie het al ... ik ga wel naast/voor je fietsen en roep "RECHTS!!!!", "LINKS!!!"
:#

Alex

Het verschil is toch zo groot dat ik alleen je achterkant zie. ;)

spikehome

Citaat van: PaneVino op januari 16, 2014, 04:26:13 PM
Ik zie het al ... ik ga wel naast/voor je fietsen en roep "RECHTS!!!!", "LINKS!!!"
:#
dacht dat je dan riep TAK, CHIKKIE

Van_looney

Als ik het voor elkaar krijg om voor die tijs het frame voor de RM in elkaar te laten lassen, nemen wij de fietsen mee. Zo niet, dan blijft het bij de fietsen voor de kinderen....