Onze Dakota weer terug op het nest

Gestart door TallGuy212, februari 07, 2014, 03:55:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bensi

Citaat van: TallGuy212 op februari 19, 2014, 01:00:39 PM
Vandaag zijn we er uitgekomen met de dealer en wordt de Dakota ingeruild tegen een Panorama. Wij zijn er erg blij mee, vooral ook omdat de Vries een keurig voorstel heeft gedaan en we hier direct op zijn ingegaan. Eind april komt de klapper binnen.
:> :> :>    Superrrrrrrrrrrrr     WW voor De Vries
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Klavertjes

Goed geregeld! Fijn dat deze oplossing het geworden is!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

rvesan

Citaat van: TallGuy212 op februari 19, 2014, 01:00:39 PM
Vandaag zijn we er uitgekomen met de dealer en wordt de Dakota ingeruild tegen een Panorama. Wij zijn er erg blij mee, vooral ook omdat de Vries een keurig voorstel heeft gedaan en we hier direct op zijn ingegaan. Eind april komt de klapper binnen.

Inderdaad een keurig voorstel! Snel even op het web naar de Panorama gekeken. Het bed lijkt stevig ondersteund, dus zo te zien gaat dit ook inderdaad de oplossing bieden. Nu eerst (weer) aftellen en daarna veel klapplezier gewenst.

herowebe


danny060473

Gefeliciteerd en veel onbezorgd klapplezier

TallGuy212

Het was vooral de belastbaarheid van de vloer die het probleem bleek te zijn en hier is eigenlijk geen oplossing voor. Het bed is oplosbaar, de vloer niet. Bij de Panorama heb je dat probleem niet, sta je immers op de grond.

Paulvh

#36
Gefeliciteerd met de goede afloop. En hopelijk kan dan eind april een flesje worden opgetrokken.  :) En wat de De Vries betreft ik heb daar ook mijn klapper vandaan, en het is gewoon een zaak zonder poespas of onnodige luxe. En ben daar ook uitstekend geholpen. De voor- maar ook de aftersales is gewoon oke

RonvanTilburg

Dat is ouderwetse service met een hoofdletter S. Super geniet van de nieuwe klapkar :>

Yella

Citaat van: Alex op februari 19, 2014, 01:12:04 PM
Weten ze al van het bestaan van de club. :P
Yep, weten ze. Toen wij de problemen hadden en het op het forum vermeldden was de Vries daar ook niet zo bllij mee. Maar eerlijk is eerlijk, ook onze problemen zijn allemaal opgelost. Heb dat ook eerder vermeld op het forum
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

olaf

Citaat van: TallGuy212 op februari 19, 2014, 01:00:39 PM
Vandaag zijn we er uitgekomen met de dealer en wordt de Dakota ingeruild tegen een Panorama. Wij zijn er erg blij mee, vooral ook omdat de Vries een keurig voorstel heeft gedaan en we hier direct op zijn ingegaan. Eind april komt de klapper binnen.
Mooi hoor proficiat  :> Deze zomer lekker van je nieuwe klapper genieten.
The need for the many outweigh the needs of the few

abbes008

Dat is inderdaad super. Lekker weer gerust klappen in de zomer. Complimenten aan de dealer.
Groeten,

Erik

PetraL


Frankie

Zeker mooi. Het toont naar mijn idee ook aan dat de dealer met die reparatie ook wel van goede wil is geweest, voor zover dat in zijn vermogen lag. Volgens mij geldt dat ook voor het merendeel van de dealers.

Dat pleit er n.m.m. ook voor om in voorkomende gevallen al te snelle conclusies op het forum met betrekking tot de service en welwillendheid van dealers toch een beetje te dempen totdat zo'n zaak helemaal achter de rug is.

Een goede naam is tenslotte makkelijker beschadigd dan dat hij kan worden hersteld. ('vertrouwen komt te voet en gaat te paard').

TallGuy212

Citaat van: Frankie op februari 19, 2014, 10:41:53 PM
Zeker mooi. Het toont naar mijn idee ook aan dat de dealer met die reparatie ook wel van goede wil is geweest, voor zover dat in zijn vermogen lag. Volgens mij geldt dat ook voor het merendeel van de dealers.

Blijkt ook wel te kloppen, maar er was geen enkele communicatie van de dealer over het gebrek aan voortgang. Pas bij het afhalen van de gerepareerde klapper werd uitgelegd waar de vertraging in zat. En dat is dus een gemiste kans die door simpelweg te communiceren met de klant voorkomen had kunnen worden. Oorspronkelijk is aangegeven dat het 4 weken ging duren, verder uitsluitend communicatie nadat wij een rappel sturen. En dan wordt er ook niet uitgelegd wat de oorzaak is van het niet ontvangen van de onderdelen. Dit roept dan de frustratie op.

Ccindy

Fijn dat jullie er uitgekomen zijn, mooi alternatief ook! Hopelijk dan dit jaar wel het kampeergenot wat jullie vorig jaar al hadden verwacht.

(nu moet ik alleen zelf even om de tafel gaan zitten voor de oplossing met de luifel aan de wagenbak die jullie hadden bedacht, hadden jullie dat met Karsten overlegd?)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try