Trigano Odyssee schokbreker voorbereid?

Gestart door Kochmeister, februari 11, 2014, 07:09:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kochmeister

Hallo,

Even voorstellen, Ik ben Marc en ben van plan zeer binnenkort een Trigano Odyssee 2014 te kopen.
Ik heb al een en ander gelezen en gezocht hier.
Echter zoek ik antwoord op de volgende vraag:

Is de Trigano Odyssee voorbereid voor schokdempers?
Ofwel, kan ik gewoon 2 groene ALKO's bestellen en er op bouten?
Of zijn verloop beugels en gaten boren vereist?

Benieuwd naar de reacties,

Marc

Drikusniet

De Trigano Odyssee 2011 moesten er beugels op de as gelast worden. Ik verwacht dat dit niet verandert is, maar kun je het beste bij de dealer navragen.

klapkei

In de optielijst van de Trigano Odyssee 2014 staan schokdempers voor EUR 149. Ze zijn standaard dus niet aanwezig maar kunnen gezien de kleine meerprijs er blijkbaar zonder veel moeite op worden gezet. Met een beetje onderhandelen moet je deze er wel gratis bij kunnen krijgen  :)

Yella

Citaat van: klapkei op februari 12, 2014, 12:12:44 PM
In de optielijst van de Trigano Odyssee 2014 staan schokdempers voor EUR 149. Ze zijn standaard dus niet aanwezig maar kunnen gezien de kleine meerprijs er blijkbaar zonder veel moeite op worden gezet. Met een beetje onderhandelen moet je deze er wel gratis bij kunnen krijgen  :)
Gek eigenlijk, want de Jamets worden de laatst 2 jaar standaard geleverd met schokbrekers. De onze van 2010 kon ik ze zo onder monteren met 4 hulpstukken erbij. Wel nog 4 gaten in de chassis balken moeten boren, maar met een beetje handigheid makkelijk te doen zelf.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.