Holtkamper 2014 (kyte) meeting

Gestart door spikehome, februari 28, 2014, 03:02:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

spikehome

7, 8 juni heeft ook de meeste stemmen momenteel
12 man gestemd pas.
of velen weten het nog niet of ze kijken de kat uit de boom.
bij mij word het aantal weekenden ook al minder dat ik kan.
dus aub stemmen iedereen en geef opties over welke camping evt.

Yella

Wil wel stemmen, maar hebben nog geen vouwwagen gevonden. dus alles nog onzeker.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Lien

GJT

We moeten toch 15 Holtkampers bij elkaar kunnen krijgen! Stemmen dames en heren... En wie weet kunnen we straks weer van dit soort mooie plaatjes schieten!

spikehome

Idd GJT zou mooi zijn als we er met meer zouden staan.

abbes008

Groeten,

Erik

cewi

spikehome

Het is errug rustig idd.
Datum en camping zijn nog onduidelijk

Boompje

Lijkt er niet op dat er nog veel meer aanmeldingen bij komen, misschien dat het voor sommigen makkelijker beslissen is als er een datum bekend is  :). Ik zeg, doorhakken die knoop... :O
Quitters never win, winners never quit

Alex

Zo moet je het gewoon ook doen.
De organisatie moet genwoon een datum prikken en wie kan kan en wie niet ,je kunt niet altijd je zin hebben.
En misschien net als het grote klapeweekend een vaste datum kiezen.
Dan heb je een heel jaar om het vast te zetten bij de werkgever. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

cewi

Tot nu toe is 7-8 juni de datum dat de meeste kunnen, is ook pinksterweekend! Ik weet niet of de meeste ook op het klapweekend komen, dan kunnen we misschien nog een overlegje houden. Het wordt dan wel kort dag mocht 7-8 juni de datum worden.

GJT

Dat is het weekend na het klapweekend. Niet onmogelijk, maar idd wel wat kort dag.

Boompje

Wel een voordeel dat je een nacht extra kan blijven als je wil  :) Of zelfs 2 als je op vrijdag al aankomt  :J
Quitters never win, winners never quit

spikehome

Wij kunnen de datum wel nog, althans onze zoon heeft met de scouting de RSW gewonnen en mag nu naar de LSW en dat is altijd 3 dagen met Pinksteren.
Dus droppen en naar de meeting en daarna weer oppikken.
Kreeg via mail een aanbieding voor een camping van boraxx bij Zeewolde kosten 8,50 p.d. precieze info moet hij maar geven, heb private mag terug gestuurd aantal dagen terug maar nog geen reactie.

cewi

Ook wij hebben deze datum nog vrij gehouden, is toch een lang weekend :)