Verplichte NL Sticker

Gestart door Jos Montana, maart 03, 2014, 12:22:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Conway Cruiser

Ik heb er inderdaad een NL sticker erop, een witte. Ook zit er een GB sticker op.
De kentekenplaat is wit met luxe opgelegde letters/cijfers.

jari

Wij hebben er een ijsbakje voor opgeofferd. Was een hele straf voor de kinderen om het leeg te maken  :H maar we hebben uit de bodem een stukje gesneden zo groot als de NL sticker en toen met een montage kit erop geplakt. En eh de tempo 100 bordje zit op een ijzeren rondje.
Jevipro

Jos Montana

Kijk, dat is nou eens een creatieve oplossing. Lijkt me een prima oplossing.

En de kids zullen er ook blij mee zijn

Paulvh

Citaat van: jari op maart 10, 2014, 09:46:17 PM
Wij hebben er een ijsbakje voor opgeofferd. Was een hele straf voor de kinderen om het leeg te maken  :H maar we hebben uit de bodem een stukje gesneden zo groot als de NL sticker en toen met een montage kit erop geplakt.
Kijk dat is nu nog eens het nuttige met het aangename verenigen!

KlapJoeri

Vandaag gekregen bij Bovag onderstelbeurt - en nu in de aanbieding
tijdens het klapweekend op te halen bij ons:
The cold never bothered me anyway.....

olaf

Citaat van: KlapJoeri op maart 14, 2014, 08:18:23 PM
Vandaag gekregen bij Bovag onderstelbeurt - en nu in de aanbieding
tijdens het klapweekend op te halen bij ons:

heb je ze ook met vouwwagenclub.info :H misschien voor Alex wel een ideetje voor volgend jaar
The need for the many outweigh the needs of the few

Alex

Hmmmmmm www.tenttrailerclub.NL
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jos Montana

Kien

Ik zou er één bestellen.....

jari

Jevipro

Alex

Wou je ons verlaten dan. :P

www.tenttrailerclub.nl  :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

pffff nou volgens mij kun je weer naar de drukker... de bestellingen lopen nu al binnen
U vraagt en wij draaien  :O

NB: ik heb hem in hogere resolutie als je het serieus wilt doen ;)

Yella

Leuk, maar is dit ook wettelijk toegestaan? Ik bedoel, zijn er ook bepaalde richtlijnen voor deze stickers? In het buitenland kunnen ze daar best vreemde gedachten over hebben. Of zie ik teveel apen en beren?
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

KlapJoeri

http://caravanhandboek.biod.info/nl-klever.htm

Hmmmm kom ook dit tegen:

NL-sticker De plicht deze sticker te voeren geldt alleen bij grensoverschrijdingen. Er is slechts één model sticker dat goedgekeurd is: in ovale uitvoering, wit van kleur met zwarte NL-tekens, waarbij alle verdere versieringen verboden zijn. Verder moeten de letters een hoogte van ten minste 8 cm hebben. De lijndikte dient ten minste 1 cm te bedragen. Sommige landen buiten de EG controleren hierop.

Kien

Is wel een heeeeele mooie......