Pannenkoekentopic klapweekend 2014

Gestart door muis, maart 31, 2014, 01:55:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Komen er nog pannenkoeken met champignons? (ik bedoel niet die dikke met de bodem van karton)
The need for the many outweigh the needs of the few

Richard

Citaat van: olaf73 op april 07, 2014, 09:18:17 PM
Komen er nog pannenkoeken met champignons? (ik bedoel niet die dikke met de bodem van karton)
Ik voorzie een mooie ruil Olaf :K Ik wat reifkoeken en speciaal voor jouw wat champignonspannekoeken :>

Richard

muis:            1.5 liter beslag, spek, geraspte kaas, stroop, poedersuiker, kristal suiker.
Miss BBQ:      3 liter beslag, appelschijfjes, uienringen champignons en vloeiboter
Frankie:         3 liter beslag, vloeibare margarine, schenkstroop, 2 zakken rozijnen, slagroom.
Beninkr:        2 pakken aangemaakt beslag, ananas schijven, hagelslag, rasp kaas.
Olaf73:          2 Kg aardappelen, 1 liter melk, pak Bloem, uien, fles boter
Yvonne01:     2 pakken beslag ( 2 liter?) , jam, stroop, poedersuiker, chocoladepasta
par:              1,5 liter beslag, bananen en appels, poedersuiker.
bensi:           1,5 liter beslag, spek, stroop, geraspte kaas
sannie75:    spek, geraspte kaas en 3 pakken beslag (en melk en eieren nog niet aangemaakt) mixer aanwezig  :#
Jari:              1,5 liter beslag en bruine suiker en poedersuiker en gewone suiker.
Wezenveld:   1.5 liter beslag, schenkstroop,  poedersuiker,  kaneelsuiker, rozijnen
Herowebe:   1,5 liter beslag ( koolhydraatarm), spek,  kaas, halvajam.
Bonny:          1,5 liter beslag strooi kaas ,ontbijt spek en poedersuiker
Almer:  fruit als toetje

Let op: Voor pakken beslag geldt dat 1 pak meer dan 1 liter oplevert. Althans de pakken die ik (Frankie)  gebruik (koopmans meergranen, omdat het gezond is  :# ) vergen 0.9 liter melk en leveren dan ergens tussen de 1,2 en 1,5 liter aangemaakte beslag op.

olaf

Citaat van: Mr Roadmaster op april 07, 2014, 10:10:20 PM
Ik voorzie een mooie ruil Olaf :K Ik wat reifkoeken en speciaal voor jouw wat champignonspannekoeken :>
Mmm.. verheug me nu nog meer op klapweekend en euh wel met ham en kaas erbij :-)

Frankie

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. :)

olaf

Citaat van: Frankie op april 28, 2014, 06:10:00 PM
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. :)

Mijn kinderen zijn verslaaft aan pannenkoeken. En natuurlijk aan de aardappelpannenkoeken.
Afgelopen vrijdag hebben Twan en Nienke bij mijn ouders gegeten en natuurlijk aardappelpannenkoeken.
Toen mijn ouders weer naar huiswaren zei mijn dochter dat de aardappelpannenkoeken van papa toch wel lekkerder zijn dan die van oma.
Dat streelt toch je ego.  8)

muis

muis:            1.5 liter beslag, spek, geraspte kaas, stroop, poedersuiker, kristal suiker.
Miss BBQ:      3 liter beslag, appelschijfjes, uienringen champignons en vloeiboter
Frankie:         3 liter beslag, vloeibare margarine, schenkstroop, 2 zakken rozijnen, slagroom.
Beninkr:        2 pakken aangemaakt beslag, ananas schijven, hagelslag, rasp kaas.
Olaf73:          2 Kg aardappelen, 1 liter melk, pak Bloem, uien, fles boter
Yvonne01:     2 pakken beslag ( 2 liter?) , jam, stroop, poedersuiker, chocoladepasta
par:              1,5 liter beslag, bananen en appels, poedersuiker.
bensi:           1,5 liter beslag, spek, stroop, geraspte kaas
sannie75:    spek, geraspte kaas en 3 pakken beslag (en melk en eieren nog niet aangemaakt) mixer aanwezig  :#
Jari:              1,5 liter beslag en bruine suiker en poedersuiker en gewone suiker.
Wezenveld:   1.5 liter beslag, schenkstroop,  poedersuiker,  kaneelsuiker, rozijnen
Herowebe:   1,5 liter beslag ( koolhydraatarm), spek,  kaas, halvajam.
Bonny:          1,5 liter beslag strooi kaas ,ontbijt spek en poedersuiker
Almer:  fruit als toetje

Let op: Voor pakken beslag geldt dat 1 pak meer dan 1 liter oplevert. Althans de pakken die ik (Frankie)  gebruik (koopmans meergranen, omdat het gezond is  :# ) vergen 0.9 liter melk en leveren dan ergens tussen de 1,2 en 1,5 liter aangemaakte beslag op.

KlapJoeri

waar is nog behoefte aan? Dan kunnen wij daar nog op inspelen.
Inkopen moeten nog gedaan worden ;)
The cold never bothered me anyway.....

Richard

KlapJoeri

goed idee..... als ze op de camping een diepvries hebben ;)
Wij komen al een dagje eerder dus kunnen het wel gaan halen woensdag
The cold never bothered me anyway.....

Appeltje

Wij nemen net als vorig jaar vanillevla en vanilleyoghurt mee. Dat ging er ook wel in.  :J
"Home is where the Holtkamper is"

Richard

Citaat van: KlapJoeri op mei 21, 2014, 10:06:27 PM
goed idee..... als ze op de camping een diepvries hebben ;)
Wij komen al een dagje eerder dus kunnen het wel gaan halen woensdag
Jij wordt de kindervriend van Camping Blaauw, :H :H  denk dat de rest met het beslag blijft zitten. :(

Klappy

Hoe laat gaat dit pannenkoeken festijn beginnen :P. Wij weten niet precies hoe laat we er zijn.
We kunnen natuurlijk ook eerst bakken en dan klappen :#

Richard

zo gauw de kinderen onrustig worden... komt meestal goed en gaat het bakken lang door.

olaf

Wie kan er goed aardappels raspen  :#