De projecten topic van onze Cocoon

Gestart door Alex, mei 06, 2014, 07:35:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yella

Citaat van: Alex op mei 17, 2014, 11:38:05 PM
Tja net als beste stuurmannen staan aan wal.
:#

Die klemmen kosten niks en omdat daar nog wel eens dingen tussen worden gedrukt wil ik het stevig hebben.
En tuurlijk is het gemeten maar tja mensen maken wel eens fouten.
Blijkbaar is de veer bovenaan net wat breder van de whitebox want de rest gaat er gewoon mooi bij langs.
Nou niks. Ik had er gisteren 3 nodig om een vliegengordijn op te hangen, gehaald bij de Fixet. 3,99 voor 10 in een blister. Maar beter te duur dan niet te krijgen. Wel shit dat het net niet past. Nachtje slapen, komt zomaar de oplossing. Succes.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Citaat van: Drikusniet op mei 18, 2014, 04:36:49 AM
Alex,

Kun je niet de bovenkant van de stekkerdozen op het hout doen en de achterkant achter het hout van de zijkant doen? Je hebt dan een stuk extra ruimte voor de gasveer. Het kost je wel wat ruimte aan de binnenkant, en ik weet niet of die daar is. 
Heb er ook aan zitten denken om er inbouw van te maken.
In principe zit er daar een wasbakje die er toch uitgaat.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Citaat van: Alex op mei 18, 2014, 09:18:15 AM
Heb er ook aan zitten denken om er inbouw van te maken.
In principe zit er daar een wasbakje die er toch uitgaat.
Als het om een paar mm gaat kun je ook het hout wat uitfrezen en daar de dozen in plaatsen

Alex

Zo de dader is bekent.
Niet de veer maar de beugel die de afleg plank in de deksel ondersteunt was de boosdoener.
De boel maar beneden gezet en alles kan weer dicht.  WW WW
Er moest wel een dekseltje sneuvelen maar ja het is voor een goed doel. ;)

Jammer dat ik nu de bedrading niet kan testen omdat ik de campingstekker in de wagen heb liggen. :(
Dus als jullie met het klapweekend en Cocoon in het donker zien staan dan is het niet gelukt. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Jammer van het dekseltje. Maar het is gelukt! Het zal het vast wel doen. En anders wat schroevedraaiers mee naar het klapweekend.

Alex

Tja of het dekseltje of de boel weer uit elkaar halen en kostbare ruimte verliezen in de kastjes.

Yella

Citaat van: Alex op mei 18, 2014, 12:58:44 PM
Tja of het dekseltje of de boel weer uit elkaar halen en kostbare ruimte verliezen in de kastjes.
Oh, je hebt het dekseltje zelf verwijderd om ruimte te maken? Als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wil. :#
Kom ik regelmatig tegen in mijn werk. En daarbij zijn een hydr. kraan en een handige machinist een goed hulpmiddel.

Alex

Klopt dat dekseltje kon niet meer open .

Yella

Alex

Nu eens verzinnen wat er nog verandert moet worden .

GJT

Kan niet precies inschatten hoeveel ruimte er is maar kun je dat klepje niet een stukje bijsnijden?

Alex

Nee dit lijkt nog erger.
Dus ik laat het zo.
Als het goed is zit er toch altijd een stekker in .

Alex

Maar eens tijd maken voor het tafel projectje. :P

Had een offerte gevraagd voor het verlengen van de luifel maar 700 euro word me eigenlijk aan de hoge kant. :(

Yella

Citaat van: Alex op juni 13, 2014, 05:27:11 PM
Maar eens tijd maken voor het tafel projectje. :P

Had een offerte gevraagd voor het verlengen van de luifel maar 700 euro word me eigenlijk aan de hoge kant. :(
Tafel zal wel los lopen. Je hoeft alleen nog maar het blad te maken. Ik heb slotboutjes gebruikt, maar de bouwmarkt heeft ook inbusboutjes met afgeschuinde koppen. Die kun je een beetje verzinken en is het blad mooi glad. Ik kan het nu niet meer doen omdat die inbusboutjes kleinere koppen hebben dan de slotbouten en ik dan geen glad oppervlak meer heb.
700 Euro voor de luifel verlengen is wel erg prijzig. Heb je HK gevraagd? En atomatent, of Karsten in Zwaag?Retteketet had een paar jaar geleden de luifel verlengd en helemaal dicht voor dat bedrag.

Alex

Dit is bij atoma.
Holkamper wel eens gevraagd maat hun nee was wel erg duidelijk.
De verkoper hoefde er niet eens over nadenken. :P

Nu zag ik een foto voorbij komen op marktplaats en heb die even gemaild waar ze hun luifel vandaan hadden.
Het is een de waard van 80 euro toen de tijd.
Kan hem nergens op hun site vinden. :(
Maar eens op bezoek gaan in roden.