En toen was er Koffie!

Gestart door poldertoerist, mei 22, 2014, 11:22:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Dit is onze snelle stand.
Hier staan we wat langer.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

de Coxies

Wij gebruiken een presspot die meteen ook isoleerkan is.
Ons bevalt hij prima. Blijft geen uren heet, maar lang genoeg om rustig aan twee kopjes per persoon te drinken.

Arent

Ik gebruik thuis de Bialetti Moka Pot maar de 3 kops is voor mij een grote kop koffie.

Vandaag zag ik dat E&B Lab er een behoorlijke verbetering voor heeft qua filter en smaak prestaties.
Die besteld en ook gelijk hun verbeterde versie van de Classic Moka Pot in 6 cups.

Kan ik twee koppen koffie tegelijk zetten  :P

Klap_Kai

Voor de gebruikers van Nespresso-capsules die off grid willen staan: Mijn vriendin heeft deze hier:

(Moest ik wel kopen om door te drukken dat we zonder stroom konden staan, alleen op accu & zonnepaneel  :))

getiem

Koffie bonen en soorten,

Sinds kort de Tierra bio organic, espresso intenso van Lavazza. Wat een heerlijk geurende bonen zijn dat!

We maken er filterkoffie cappuccino mee.
Kamperen met de wouw-factor

Annemarie

Weet niet of 'ie al langsgekomen is, maar wij gebruiken de Aeropress Go Travel. Je kunt er een espresso mee maken, maar ook gewoon filterkoffie.
https://aeropress.com/products/aeropress-go-travel-coffee-press

In het Nederlands: https://www.koffieenzodelft.nl/product-page/aeropress-go-coffee-maker

Losse bonen kopen we vaak ter plekke, want weer eens iets ander dan thuis. Voor het gemak een klein elektrisch malertje mee. Het is wel vakantie hè.  :)

poldertoerist

Mooi ding wel mss leuk voor erbij.

bonen kopen op locatie.. doe ik ook graag. altijd bijzonder hoe groot de verschillen zijn.
Adventure Awaits

poldertoerist

ik krijg net de I love kamperen mail met deze...

https://www.ilovekamperen-shop.nl/product/kadoset-emaille-campingmok-koffie/

koffie drinken uit een vouwwagen mok...

da's natuurlijk helemaal af
Adventure Awaits

FrankAndrea

Ik kreeg die mail  ook maar vind die bekers niet fijn drinken. Maar inderdaad: superleuk en...af! De bekers zijn trouwens ook los verkrijgbaar op de site. :J

Alex

Er is maar 1 echte Vouwwagen mok ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

john1311

Citaat van: Alex op juli 06, 2024, 08:27:49 AM
Er is maar 1 echte Vouwwagen mok ;)

Wat een rust aan de overkant.

FrankAndrea

Wow, dat is de énige echte. Is die nog te koop?

Bonny

Citaat van: john1311 op juli 06, 2024, 08:55:50 AM
Wat een rust aan de overkant.
We hadden inderdaad rustige overburen  :#
Maar jullie hebben je wel vermaakt volgens mij ?
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Bonny

Citaat van: FrankAndrea op juli 06, 2024, 10:02:42 AM
Wow, dat is de énige echte. Is die nog te koop?

We kunnen eventueel informeren of er meer mensen zijn die de enige echte vouwwagen koffiemok willen hebben .
Dan kunnen we nieuwe bestellen  :J
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

FrankAndrea